top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Chevrolet Spark

Ένα μικρό μοντέλο με έξυπνο και ενδεικτικό όνομα της φιλοσοφίας και των βλέψεων της φίρμας παρουσίασε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο η Chevrolet στη χώρα μας.

Το Spark όπως ονομάζεται είναι ένα αυτοκίνητο πόλης που εντάσσεται στην κατηγορία Α. Το μήκος του περιορίζεται στα 3,64 μέτρα ενώ το πλάτος του δεν ξεπερνά τα 1,6 μέτρα. Το αποτέλεσμα αυτών των επιλογών μεταφράζεται σε ευελιξία στο αστικό περιβάλλον, αλλά και οικονομία σε χώρο και κατανάλωση.
 
Για το τελευταίο φροντίζουν οι δύο 4κύλινδροι κινητήρες που απαρτίζουν τη γκάμα του, με χωρητικότητα 1,0 και 1,2 λίτρων. Η απόδοση τους ανέρχεται στους 68 και 81 ίππους αντίστοιχα με την κατανάλωση να περιορίζεται στα 5,1 λίτρα/100 χλμ. και για τα δύο μοντέλα. Ίδια είναι η τιμή και των εκπομπών CO2 με τα 119 γρ./χλμ. να το εντάσσουν στην άτυπη λίστα των καθαρών μοντέλων. Με προδιαγραφές ρύπων EU5 εξάλλου, σίγουρα δικαιούται να υπερηφανεύεται για αυτό του το επίτευγμα.
 
Η μετάδοση περνά στους εμπρός τροχούς και για αυτό φροντίζει ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με πέντε σχέσεις. Όσοι αναζητούν την άνεση ενός αυτόματου θα πρέπει να περιμένουν αρκετά, αφού ακόμα δεν περιλαμβάνεται στη γκάμα του μοντέλου. Σε επίπεδο επιδόσεων, το Spark κρίνεται, δεδομένης της φιλοσοφίας του, επαρκές, αφού το «μικρό» επιταχύνει από στάση σε 15,5 δλ. με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 154 χλμ./ώρα ενώ το 1.2 για την ίδια διαδικασία από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 12,1 δλ. με το δείκτη του ταχύμετρου να σταματά στα 164 χλμ./ώρα.
 
Η ρύθμιση της ανάρτησης έγινε με γνώμονα την άνεση, κάτι που το Spark επιβεβαίωσε στην πρώτη μας επαφή μαζί του. Δεν αρέσκεται στην πίεση, αντιδρώντας με έντονες κλίσεις του αμαξώματος. Το τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού, ενώ μέσα στην πόλη και σε χαμηλές ταχύτητες δεν πρόκειται να κουράσει.
 
Το Spark διεκδικεί το ενδιαφέρον σας με την πρώτη κιόλας ματιά, αφού οι σχεδιαστές του δεν φάνηκαν να διακατέχονται από αναστολές. Ευχάριστο και σίγουρα προχωρημένο, ή ακόμα και εξεζητημένο αν θέλετε, το μικρό της Chevrolet ξεχωρίζει στο δρόμο. Ανάλογο της εξωτερικής αισθητικής είναι και το εσωτερικό. Η θέση οδήγησης χωρίς να ενθουσιάζει δεν πρόκειται να σας απογοητεύσει. Στο επίκεντρό της προσοχής σας θα βρεθεί σίγουρα το ψηφιακό στροφόμετρο το οποίο δεσπόζει εμπρός από το τιμόνι και πάνω στην κολώνα του τιμονιού.
 
Κατά τα λοιπά το επίπεδο εξοπλισμού κρίνεται επαρκές, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ABS, A/C και ηχοσύστημα που αναπαράγει… τα πάντα. Στην ελληνική αγορά αναμένεται στις αρχές του νέου έτους με τιμές που θα ξεκινούν από τα 8.980 ευρώ για την έκδοση 1.0 S. Ακολούθως, με τον ίδιο κινητήρα θα διατίθεται σε δυο ακόμα εκδόσεις L και LS με τιμές 9.480 και 10.240 ευρώ αντίστοιχα. Οι εκδόσεις του 1.2 θα είναι η LS και η LT με τιμές 10.980 και 11.740 ευρώ αντίστοιχα, με την τελευταία να περιλαμβάνει ακόμα και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών._Γ.Καλ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ