X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Chevrolet Cruze

Το Cruze, το νέο παγκόσμιο μικρομεσαίο σεντάν της Chevrolet σηματοδοτεί ένα νέο και άκρως ελπιδοφόρο ξεκίνημα της εταιρείας στην μικρομεσαία κατηγορία.

Το Cruze, το νέο παγκόσμιο μικρομεσαίο σεντάν της Chevrolet σηματοδοτεί ένα νέο και άκρως ελπιδοφόρο ξεκίνημα της εταιρείας στην μικρομεσαία κατηγορία.
Παράγεται στην Κορέα, ενώ επιπλέον μονάδες συναρμολόγησης θα ξεκινήσουν αργότερα στις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ρωσία, την στιγμή φυσικά που θα πωλείται διεθνώς. Τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία και έρχεται να αντικαταστήσει το Lacetti. Από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνει κανείς την μεγάλη προσοχή που δόθηκε στον τομέα της σχεδίασης, απόρροια μιας πολυεθνικής ομάδας που έχει ως έδρα την Κορέα, αλλά με την συμβολή στελεχών από Γερμανία, ΗΠΑ και Αυστραλία. Ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα που τέμνεται σε δύο τμήματα, οι άφθονες ακμές, η καμπύλη των εμπρός φτερών και η έντονη ακμή στο πλάι. Το αποτέλεσμα εκτός από εντυπωσιακό, είναι και αεροδυναμικό, με έναν συντελεστή της τάξεως του 0,31.
Εξίσου εντυπωσιακό όμως είναι και το εσωτερικό, με χαρακτηριστικότερο στοιχείο τον όμορφο πίνακα οργάνων. Οι ασημί επενδύσεις κολακεύουν το σχήμα της κονσόλας, τα καθίσματα με το πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι συνθέτουν μία πολύ σωστή θέση οδήγησης, το στοιχείο όμως που κλέβει την παράσταση, είναι το φινίρισμα και οι επιμέρους επιλογές των διαφόρων υλικών. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά ικανοποιητικοί χάρις στα χωνευτά πίσω καθίσματα, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών ανέρχεται στα 450 λίτρα.
Στον τομέα των μηχανικών μερών η Chevrolet δανείστηκε από τις κοινές πλατφόρμες που προσφέρει ένας γίγαντας όπως η GM, με την μεγάλη ποικιλία κινητήρων, κιβωτίων και λοιπών υποσυστημάτων. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δύο κινητήρες βενζίνης 1.6 113 ίππων και 1.8 λίτρων 140 ίππων (που διαθέτουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής και προέρχονται από την Opel) και έναν δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα. Η ανάρτηση αποτελείται από τα κλασσικά γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με σωστή συμπεριφορά, στους εξαιρετικούς ισπανικούς δρόμους. Προτεραιότητα έχει δοθεί στην άνεση, ενώ και σε πιο γρήγορους ρυθμούς το Cruze δεν φάνηκε να δυσανασχετεί και το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς σπάνια ενεργοποιήθηκε, απόρροια και του καταπληκτικού ασφαλτοτάπητα. Και οι δύο βενζινοκινητήρες μπορούν να κινήσουν το αμάξωμα των 1.285 κιλών με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Μέτριες εντυπώσεις μας άφησε το τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση, το οποίο πάντως είναι σχετικά γρήγορο, με λιγότερες από τρείς στροφές από άκρη σε άκρη. Στην χώρα μας αναμένεται προς τα τέλη Απριλίου, ενώ οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.­­_Σ.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!