X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Audi TTS

Ταξιδεύουμε μέχρι το Μόναχο και πιο συγκεκριμένα στο σπίτι της Audi στο Ίνγκολσταντ, προκειμένου να οδηγήσουμε σε πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση το νέο TTS. Το γρηγορότερο TT παραγωγής όλων των εποχών… Η γερμανική εταιρεία έκανε και πάλι το «θαύμα» της, αφήνοντας τον ανταγωνισμό… με ανοιχτό το στόμα. Θα διαβάσετε και θα καταλάβετε το γιατί!

 

 Επί της ουσίας το TTS διαφέρει εξωτερικά από τις υπόλοιπες, απλές εκδόσεις της «οικογένειας», χάρη στα φωτιστικά σώματα με λυχνίες LED που εφοδιάζεται, στους μεγαλύτερους αεραγωγούς στη μάσκα, στους καθρέφτες με το ματ ασημί χρώμα, στις 18άρες ζάντες αλουμινίου αλλά και στα λογότυπα «TTS» που φέρει στο εμπρός και το πίσω τμήμα του αμαξώματος. Όλα αυτά τα σχεδιαστικά highlights μαρτυρούν εκ’ πρώτης όψεως πως κάτι το διαφορετικό έχει αυτό το TT…

Περνώντας στην καμπίνα, τα μπάκετ καθίσματα, το flat bottom τιμόνι, οι μεταλλικές πεταλιέρες και τα διακριτικά «TTS» στον επιλογέα ταχυτήτων όπως επίσης και στο κάτω τμήμα του τιμονιού δημιουργούν μια ατμόσφαιρα αν μη τι άλλο σπορτίφ. Όλα αυτά όμως, ίσως να είναι και λεπτομέρειες μπροστά σε αυτό που κρύβεται κάτω από το καπό.

Αναφερόμαστε φυσικά στο δίλιτρο κινητήρα TFSI των 272 ίππων που εφοδιάζει την κορυφαία από πλευράς απόδοσης έκδοση του TT. Γιατί από πλευράς κυβισμού, ο V6 των 3,2 λίτρων συνεχίζει να δίνει κανονικά το παρών στη γκάμα των μηχανικών συνόλων του μοντέλου, αλλά πλέον, για ποιον λόγο να προβείτε στην αγορά αυτής της version όταν ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της έκδοσης TTS και πιο ισχυρός είναι (272 ίπποι έναντι 250 του 3.2) και με περισσότερα αποθέματα ροπής (35,6 χλγμ. ροπής έναντι 32,8 του 3.2) αλλά και πιο οικονομικός (8,0 λτ./100 χλμ. έναντι 10,3 λτ. του 3.2);

Για να μην μακρηγορούμε, ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με έναν κινητήρα διαμάντι «γεμάτο» δύναμη από τις 2.500 έως τις 7.000 σ.α.λ. ο οποίος συνεργάζεται εξαιρετικά είτε με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων είτε με το 6τάχυτο σειριακό S Tronic.

Στην πράξη τώρα το γερμανικό κουπέ σε κερδίζει με τον τρόπο τον οποίο κινείται στο δρόμο. Τιμόνι, κιβώτιο, τετρακίνηση, ανάρτηση, κινητήρας και πλαίσιο συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους και το αποτέλεσμα μόνο ικανοποιημένο μπορεί να αφήσει τον οδηγό. Τα αποθέματα πρόσφυσης δείχνουν ανεξάντλητα και μόνο κάτω από εντονότατη πίεση το αυτοκίνητο τείνει να υποστρέψει.

Τα νέα TTS Coupe αλλά και Roadster θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους μας μέσα στο μήνα που διανύουμε. Όποιος σκέφτεται να επιλέξει την κλειστή έκδοση θα πρέπει να εκταμιεύσει 53.500 ευρώ. Εάν, όμως, θέλετε την ξεσκέπαστη βερσιόν, τότε θα σας στοιχίσει κάτι παραπάνω. Για την ακρίβεια, 3.800 ευρώ. Καλές βόλτες…_Π.Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!