X
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε το Αudi TT RS

H είδηση στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι πως το ΤΤ απέκτησε την κορυφαία του έκδοση, αυτό ήταν λίγο πολύ το αναμενόμενο.

Η είδηση είναι πως η Audi επιστρέφει (τη χρονιά που γιορτάζει τα 100α της γενέθλια) στους πεντακύλινδρους κινητήρες και, μάλιστα, σε υπερτροφοδοτούμενη μορφή και φυσικά με άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Με 340 ίππους να αποδίδονται σταθερά μεταξύ 5.400 και 6.500 σ.α.λ και τη ροπή των 45,9 χλγ. να είναι διαθέσιμη από τις 1.600 έως και τις 5.300 σ.α.λ., από τον TFSI των 2.480 κ.εκ δε λείπει τίποτα: Δύναμη, άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε περιοχή του στροφόμετρου και με όποια σχέση στο κιβώτιο και κάπως έτσι τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 4,6 δλ., τα 200 σε 15,9 δλ. Οι τιμές είναι ασφαλώς εργοστασιακές, αλλά η αίσθηση που αποκομίζεις οδηγώντας το αυτοκίνητο δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης. Πώς «δένει», λοιπόν, με το υπόλοιπο αυτοκίνητο;
Επί της ουσίας δεν έχεις κανένα παράπονο από το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης (αμεσότερο και λιγότερο υποβοηθούμενο), πέδησης (αεριζόμενοι δίσκοι 370 χλστ. εμπρός και 310 πίσω), την ανάρτηση (σκληρότερη και 10 χλστ. χαμηλότερη), το νέο εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (το S-tronic που θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στη δεδομένη ροπή βρίσκεται υπό εξέλιξη) και την τετρακίνηση με Haldex τέταρτης γενιάς που φροντίζει ώστε η δύναμη να βγαίνει στο δρόμο.
Το συγκεκριμένο RS δεν παύει, όμως, να είναι ένα ΤΤ, ένα εντυπωσιακά γρήγορο και ακριβό ΤΤ (από 65.950 ευρώ η κουπέ έκδοση και 67.900 η ρόουντστερ), που -κακά τα ψέματα- έχει βρει την ιδανικά ισορροπημένη μορφή του στην δίλιτρη, τετρακίνητη έκδοση. Από την οποία το RS ξεχωρίζει και οπτικά, χάρη στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες (με διαχύτη ο πίσω), τις οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων, το μεγάλο, σταθερό πίσω σπόιλερ και τους καθρέπτες σε χρώμα αλουμινίου.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα νέα μπάκετ καθίσματα σε συνδυασμό δέρματος-αλκαντάρα, τα οποία προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, ενώ στον υπολογιστή ταξιδίου έχει προστεθεί μενού με ένδειξη πίεσης του τούρμπο, θερμοκρασίας λαδιού και χρονόμετρο για την καταγραφή χρόνων γύρου πίστας. Περισσότερα, στο τεύχος Ιουλίου των 4Τ…_Ν.Κ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!