X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Αudi Q3

Οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις μας δεν περιλάμβαναν κάποια έκπληξη: Σωστή θέση οδήγησης και εργονομία, εύχρηστο κιβώτιο ταχυτήτων και τιμόνι με τη γνωστή για Audi ακρίβεια.

Δυσκολευτήκαμε να πιστέψουμε ότι ένα Audi με τις προδιαγραφές του Q3 θα μπορούσε να διατίθεται στην τιμή των 31.000 ευρώ στη βασική του έκδοση. Μήπως δεν ακούσαμε καλά και μας είπαν 41.000 ευρώ; Εδώ η τιμή του Tiguan των 1,4 λίτρων αγγίζει τα 30.000 ευρώ! Κι όμως, είναι αλήθεια. Μπορούμε να μιλάμε (τηρουμένων των αναλογιών και με σεβασμό στη δύσκολη κατάσταση που περνάμε οικονομικά) για το πρώτο Audi που μπορεί να του αποδοθεί ο τίτλος value for money! Γιατί η τιμή δε θα άξιζε από μόνη της τίποτα, εάν δε συνδυαζόταν με το κατάλληλο «πακέτο», που στην περίπτωσή μας φέρει τον κωδικό «Q3».

Το πρώτο μικρομεσαίο SUV για την εταιρεία είναι γεγονός. 24 εκ. μικρότερο σε μήκος από το μεγάλο αδερφό Q5, το Q3 ήρθε τη σωστή εποχή. Διαθέτει τετρακίνηση (αργότερα θα ακολουθήσει και δικίνητο με ντίζελ κινητήρα 140 ίππων) και πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών δανεισμένων από τα ακριβότερα Audi. Στόχος του είναι να χτυπήσει -τι άλλο;- τον άσπονδο εχθρό που ακούει στο όνομα «BMW X1». Παρά τις μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, οι εσωτερικές καλύπτουν τις ανάγκες τεσσάρων ενήλικων ατόμων, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι στα γνωστά, κορυφαία πρότυπα του κατασκευαστή. 

Το Q3 θα κυκλοφορήσει με κινητήρες 170, 211 και 177 ίππων. Όλοι είναι 2λιτροι, υπερτροφοδοτούμενοι, ενώ ο τελευταίος καίει πετρέλαιο. Μάλιστα, οι κινητήρες των 211 και 177 ίππων συνδυάζονται αποκλειστικά με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων, ενώ ο 170άρης με το χειροκίνητο των 6 σχέσεων. Οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις μας δεν περιλάμβαναν κάποια έκπληξη. Σωστή θέση οδήγησης και εργονομία, εύχρηστο κιβώτιο ταχυτήτων και τιμόνι με τη γνωστή -για Audi- ακρίβεια, αλλά όχι και την τέλεια αίσθηση. Ευθύβολο στην ευθεία, θα αποζημιώσει τον οδηγό που θα θελήσει το κάτι παραπάνω. Η ερώτηση που τίθεται είναι αυτονόητη: «εκτός δρόμου πηγαίνει;». Δύσκολα θα απαντήσουμε εμείς, ιδίως όταν τα μονοπάτια είναι δύσβατα, καθώς η απόσταση από το έδαφος είναι μόνο 17 εκ. 

Για τον επόμενο χρόνο η Audi ετοιμάζει μία έκπληξη καθώς βρίσκεται ήδη στο στάδιο εξέλιξης η γρήγορη εκδοχή του μοντέλου, που εφοδιάζεται με κινητήρα, τούρμπο, 2,5 λίτρων απόδοσης περίπου 300 ίππων. Γ.Κακ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!