X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Audi A3 e-tron

Το πρώτο της plugin υβριδικό μοντέλο παρουσίασε η Audi, στη Βιέννη και τα πέριξ αυτής. Πρόκειται για το A3 Sportback, που με ηλεκτρική ένεση μετατράπηκε σε A3 e-tron.

Το πρώτο της plugin υβριδικό μοντέλο παρουσίασε η Audi, στη Βιέννη και τα πέριξ αυτής. Πρόκειται για το A3 Sportback, που με ηλεκτρική ένεση μετατράπηκε σε A3 e-tron.

Το πρώτο της plugin υβριδικό μοντέλο παρουσίασε η Audi, στη Βιέννη και τα πέριξ αυτής. Πρόκειται για το A3 Sportback, που με ηλεκτρική… ένεση μετατράπηκε σε A3 e-tron και δεν είναι απλώς άλλο ένα υβριδικό, αλλά ένα πραγματικό μικρομεσαίο επιδόσεων. Κάτω από το καπό κρύβεται ο γνωστός 1.4 TFSI με απόδοση 150 ίππους και 250 Nm ροπής, και ένας ηλεκτροκινητήρας 102 ίππων με 330 Nm (!) ροπής, μαζί με 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic. Για το υβριδικό σύστημα του e-tron, έχει προστεθεί και ένας τρίτος συμπλέκτης, που εμπλέκει-απεμπλέκει τους κινητήρες μεταξύ τους. Το συνδυασμένο αποτέλεσμα είναι 204 ίπποι και 350 Nm ροπής, που δίνουν δυνατές επιδόσεις στο Α3 e-tron, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε για κάποιες εκατοντάδες χλμ. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., τελική 222 χλμ./ώρα και την απίστευτη κατανάλωση των 1,5 λτ./100 χλμ., που αντιστοιχεί σε εκπομπές ρύπων 35 γρ./χλμ. Το εντυπωσιακό είναι ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για 50 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό, με τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα και χωρίς συμβιβασμούς, κάτι που επιβεβαιώσαμε και στην πράξη. Η μπαταρία των 8,8 kWh κατασκευάζεται από την Panasonic και κλέβει 100 λτ. χώρου αποσκευών από το Α3 Sportback, ενώ το βάρος ξεπερνά τον 1,5 τόνο στο σύνολο. Το A3 e-tron έχει τιμή από 37.900 ευρώ στη Γερμανία, με τις παραγγελίες να ξεκινούν από τέλος Ιουλίου και αναμένουμε με ενδιαφέρον την τιμολόγησή του στην Ελλάδα.




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!