Το πρώτο της plugin υβριδικό μοντέλο παρουσίασε η Audi, στη Βιέννη και τα πέριξ αυτής. Πρόκειται για το A3 Sportback, που με ηλεκτρική ένεση μετατράπηκε σε A3 e-tron.
Το πρώτο της plugin υβριδικό μοντέλο παρουσίασε η Audi, στη Βιέννη και τα πέριξ αυτής. Πρόκειται για το A3 Sportback, που με ηλεκτρική ένεση μετατράπηκε σε A3 e-tron.
Το πρώτο της plugin υβριδικό μοντέλο παρουσίασε η Audi, στη Βιέννη και τα πέριξ αυτής. Πρόκειται για το A3 Sportback, που με ηλεκτρική… ένεση μετατράπηκε σε A3 e-tron και δεν είναι απλώς άλλο ένα υβριδικό, αλλά ένα πραγματικό μικρομεσαίο επιδόσεων. Κάτω από το καπό κρύβεται ο γνωστός 1.4 TFSI με απόδοση 150 ίππους και 250 Nm ροπής, και ένας ηλεκτροκινητήρας 102 ίππων με 330 Nm (!) ροπής, μαζί με 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic. Για το υβριδικό σύστημα του e-tron, έχει προστεθεί και ένας τρίτος συμπλέκτης, που εμπλέκει-απεμπλέκει τους κινητήρες μεταξύ τους. Το συνδυασμένο αποτέλεσμα είναι 204 ίπποι και 350 Nm ροπής, που δίνουν δυνατές επιδόσεις στο Α3 e-tron, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε για κάποιες εκατοντάδες χλμ. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., τελική 222 χλμ./ώρα και την απίστευτη κατανάλωση των 1,5 λτ./100 χλμ., που αντιστοιχεί σε εκπομπές ρύπων 35 γρ./χλμ. Το εντυπωσιακό είναι ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για 50 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό, με τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα και χωρίς συμβιβασμούς, κάτι που επιβεβαιώσαμε και στην πράξη. Η μπαταρία των 8,8 kWh κατασκευάζεται από την Panasonic και κλέβει 100 λτ. χώρου αποσκευών από το Α3 Sportback, ενώ το βάρος ξεπερνά τον 1,5 τόνο στο σύνολο. Το A3 e-tron έχει τιμή από 37.900 ευρώ στη Γερμανία, με τις παραγγελίες να ξεκινούν από τέλος Ιουλίου και αναμένουμε με ενδιαφέρον την τιμολόγησή του στην Ελλάδα.