X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το ανανεωμένο Skoda Citigo

Ο «μπόμπιρας» της Skoda επανέρχεται φρεσκαρισμένος.

Ύστερα από 6 χρόνια και 200.000 αντίτυπα, ήρθε η ώρα της ανανέωσης για τον εκπρόσωπο της Skoda στην μικρή κατηγορία. H ανανέωση πάντως δεν είναι εκτεταμένη και περιορίζεται κυρίως σε επιδερμικές αλλαγές. Οι περισσότερες εξ αυτών εντοπίζονται στο ρύγχος, το καπό, την μάσκα, τον προφυλακτήρα (που ευθύνεται για την αύξηση του μήκους κατά 34 χλστ.) και τους προβολείς (που πλέον ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας, τεχνολογίας LED).

Μικρότερης έκτασης επεμβάσεις έχουν γίνει στο πίσω μέρος, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου.  Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο νέος πίνακας οργάνων, όπου το μεγάλο κεντρικό ταχύμετρο πλαισιώνεται από δύο μικρότερα (αναλογικά) όργανα για τις στροφές του κινητήρα και την στάθμη του καυσίμου.

Νέο είναι και το πολυλειτουργικό τιμόνι, στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζουν τα νέα συστήματα πολυμέσων και αυτόματου κλιματισμού (έξτρα), ενώ στην κορυφή της κονσόλας μέσω ειδικής βάσης στήριξης, υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης και διασύνδεσης του τηλεφώνου (μέσω της εφαρμογής Move&Fun για iOS και Android) .

Από εκεί και πέρα χάρις στην άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, το Citigo συνεχίζει να προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τέσσερις επιβαίνοντες, την στιγμή που η χωρητικότητα του πόρτ μπαγκάζ ανέρχεται στα 251 λτ. (τιμή που μπορεί να αυξηθεί μέχρι τα 959 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων). Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο θέμα της πρακτικότητας με 16 «simply clever» λύσεις (όπως για παράδειγμα η θήκη ομπρέλας κάτω από το κάθισμα του οδηγού).

Αμετάβλητη έχει παραμείνει η κατάσταση σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη. Η γκάμα των κινητήρων έχει ως βάση το τρικύλινδρο σύνολο των 999 κ.εκ. σε τρείς παραλλαγές: 60 και 75 ίππων, ενώ αυτή των 68 ίππων μπορεί να λειτουργήσει και με φυσικό αέριο. Όλες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ προσφέρεται και η εναλλακτική του αυτοματοποιημένου κιβωτίου πέντε σχέσεων (όχι στην έκδοση των 68 ίππων).

Πλήρης είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας, αφού εκτός από τους τέσσερις αερόσακους, διατίθεται και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (City Safe Drive), το οποίο είναι ενεργό σε ταχύτητες από 5 έως 30 χλμ./ώρα και μέσω ενός αισθητήρα με ακτίνες λέιζερ ελέγχει μία περιοχή 10μ. εμπρός από το αυτοκίνητο και αν ανιχνεύσει κάποιο εμπόδιο, «ευαισθητοποιεί» το σύστημα ενίσχυσης της πέδησης, προειδοποιεί τον οδηγό και αν αυτός δεν αντιδράσει, τότε ενεργοποιεί τα φρένα.

Έχοντας την ευκαιρία να οδηγήσουμε για μερικά χιλιόμετρα τόσο μέσα στην Πράγα, όσο και στα πέριξ, διαπιστώσαμε για μία ακόμα φορά τα πλεονεκτήματα εκείνα που το κάνουν ένα ιδανικό μέσο μετακίνησης για αστική και όχι μόνο, χρήση. Το τιμόνι είναι εύχρηστο και χαρίζει αρκετή ευελιξία, ενώ η μαλακή ανάρτηση τα έβγαλε πέρα με τα πολλά άσχημα καλντερίμια που υπάρχουν στην πρωτεύουσα της Τσεχίας. Όσοι πάντως θα ήθελαν το κάτι παραπάνω από πλευράς ανάρτησης (μιας και κάτι ανάλογο για τους κινητήρες δεν προβλέπεται) υπάρχει μία σπορτίφ έκδοση με την ονομασία Μόντε Κάρλο, η οποία εκτός από τα σπορτίφ εξωτερικά χαρακτηριστικά (εμπρός και πίσω σπόιλερ, ζάντες και αυτοκόλλητα), έχει μικρότερη απόσταση από το  έδαφος κατά 15 χλστ.

Ήδη έχει ξεκινήσει η διάθεση του ανανεωμένου Skoda Citigo στην χώρα με τις τιμές να έχουν ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!