X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τις BMW M235i και 435i Cabrio

Την στιγμή που σχεδόν ολόκληρη η Αμερική βρισκόταν στην κατάψυξη, εμείς ταξιδέψαμε μέχρι το αρκετά ηλιόλουστο Λας Βέγκας για δύο νέες προσθήκες στην γκάμα της BMW.

Την στιγμή που σχεδόν ολόκληρη η Αμερική βρισκόταν στην κατάψυξη, εμείς ταξιδέψαμε μέχρι το αρκετά ηλιόλουστο Λας Βέγκας για δύο νέες προσθήκες στην γκάμα της BMW.

Εκεί λοιπόν έγινε το ντεμπούτο της νέας σειράς 2, η οποία στην ουσία είναι το κουπέ μοντέλο της σειράς 1. Η μοναδική διαθέσιμη επιλογή ήταν το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, η Μ235i, εξού και η αγριεμένη εμφάνιση, με τα καλούδια M performance. Βέβαια έτσι και αλλιώς η σχεδίαση της 2αρας δεν παραπέμπει στην σειρά 1, υιοθετώντας την δική της ταυτότητα, τόσο στο ρύγχος, όσο και στις χυτές γραμμές του υπόλοιπου αμαξώματος.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 3λιτρος 6κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος εδώ αποδίδει 326 ίππους και 45,9 χλγμ. Έτσι μπορεί να επιταχύνει το αμάξωμα των 1.455 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5 δλ., μέσω του στάνταρ χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων (εξτρά προσφέρεται το εξαιρετικό αυτόματο των οκτώ σχέσεων), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Από εκεί και κάτω η γκάμα περιλαμβάνει τις βενζινοκίνητες 220i και 228i, με 184 και 245 ίππους αντίστοιχα, ενώ οι ντίζελ εκδόσεις 218d, 220d και 225d, αποδίδουν 143, 184 και 218 ίππους αντίστοιχα. Αντίθετα με την εξωτερική εμφάνιση, το εσωτερικό παραπέμπει άμεσα στην σειρά 1, στις πίσω θέσεις θα χωρέσουν δύο επιβάτες κανονικού αναστήματος, ενώ το πόρτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 390 λτ.

To χαμηλό κέντρο βάρους, τα αυξημένα μετατρόχια, το παραδοσιακά σωστό ζύγισμα και πάνω από όλα οι κόμπακτ διαστάσεις, εγγυώνται μία ευχάριστη και διασκεδαστική οδική συμπεριφορά. Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα, η Μ235i συνοδεύεται από ανάρτηση και φρένα M Sport, καθώς και την κρεμαγιέρα μεταβλητού βήματος. Για τον έλεγχο της ροπής στους κινητήριους τροχούς φροντίζει το ηλεκτρονικό σύστημα Active Differential brake, ενώ για τους πιό απαιτητικούς η Μ Performance προσφέρει ένα αμιγώς μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.

Η ελληνική αντιπροσωπεία έχει ήδη ανακοινώσει τις τιμές που διαμορφώνονται ως εξής: 220i 31.100 ευρώ, Μ235i 51.200 ευρώ, ενώ η 220d τιμάται στα 38.000 ευρώ.

BMW 4 series cabrio

Στο περιθώριο της εκδήλωσης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της νεότευκτης 4αρας, που δεν είναι άλλο από την ανοικτή έκδοση. Βαδίζοντας στα χνάρια του προηγούμενου μοντέλου, η 4αρα επιμένει στην μεταλική αναδιπλούμενη οροφή των τριών τμημάτων, η οποία χρειάζεται 20 δλ. για να αναδιπλωθεί μέσα στο πόρτ μπαγκάζ (220 λτ και 370 λτ. με την οροφή κλειστή). Η βελτιωμένη μόνωση έχει χαμηλώσει τα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό της καμπίνας, κάτι στο οποίο συμβάλει και η πολύ καλή αεροδυναμική (cd 0,28 κλειστό,cd 0,33 ανοικτό).

Μπορεί σε σχέση με την προηγούμενη γενιά το βάρος να έχει μειωθεί, αν όμως ρίξει κανείς μία ματιά στα νούμερα της κουπέ 4αρας, τότε θα διαπιστώσει ότι η οροφή και οι ενισχύσεις που την συνοδεύουν, αυξάνουν το βάρος κατά 230 κιλά. Aυτό το στοιχείο αντικατοπτρίζεται στην οική συμπεριφορά, όπου οι άμεσες αντιδράσεις της κλειστής έκδοσης έχουν αμβλυνθεί, εστιάζοντας τον χαρακτήρα της ανοικτής 4αρας, σε μία εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Το εσωτερικό παραπέμπει στην σειρά 4 σε επίπεδο ποιότητα και εργονομίας, όπου ξεχωρίζουν τα νέα εμπρός ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, με ενσωματωμένες τις ζώνες ασφαλείας, καθώς και αεραγωγούς (έξτρα) που στέλνουν ζεστό αέρα στο λαιμό των εμπρός επιβατών. Μηχανικά μέρη και κινητήρες προέρχονται επίσης από την σειρά 4, ενώ αρχικά θα είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις 428i (245 ίπποι), 435i (306 ίπποι) και 420d (184 ίπποι), με την ελληνική αντιπροσωπεία να έχει ήδη ανακοινώσει τις τιμές που διαμορώνονται στα 55.800 ευρώ, 67.800 ευρώ και 56.550 ευρώ αντίστοιχα.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!