Η Panamera δανείζεται τον «μικρό» κινητήρα που γνωρίσαμε ήδη στη νέα γενιά Cayenne και γίνεται περισσότερο προσιτή (τουλάχιστον στην υπόλοιπη Ευρώπη).
Η Panamera δανείζεται τον «μικρό» κινητήρα που γνωρίσαμε ήδη στη νέα γενιά Cayenne και γίνεται περισσότερο προσιτή (τουλάχιστον στην υπόλοιπη Ευρώπη).
Το νέο αυτό V6 μηχανικό σύνολο έχει χωρητικότητα 3,6 λίτρων και ουσιαστικά προέρχεται από τον μεγάλο V8 των 4,8 λίτρων. Η ισχύς του είναι 300 ίπποι (V8: 400 PS), ενώ χαμηλότερη είναι και η ροπή του (V6: 400 Nm, V8: 500 Nm). Τα οφέλη έρχονται στην κατανάλωση (11,3 λιτ./100 χλμ. καίει η V6), καθώς και στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου που περιορίστηκε κατά 40 κιλά.
Στο δρόμο η «μικρή» Panamera φαίνεται ράθυμη κάτω από τις 3.800 σ.α.λ. Πάνω από αυτό το όριο είναι σαφώς πιο ευχάριστη, ενώ περισσότερο μελωδικός γίνεται και ο ήχος από τον κινητήρα. Οι επιδόσεις είναι υποδεέστερες σε σχέση με τη V8 (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ. για τη V6, σε 5,6 δλ. για τη V8), αλλά όχι σε βαθμό που να ενοχλούν. Εμείς θα προτιμήσουμε την πιο ευέλικτη και ελαφριά δικίνητη έκδοση, σε σχέση με την τετρακίνητη που κακά τα ψέματα περιορίζει την ευχαρίστηση στην οδήγηση.
Στο εσωτερικό διαφορές «μικρής» και «μεγάλης» Panamera μη περιμένετε να δείτε. Χώροι άφθονοι για τέσσερα άτομα, άφθονοι είναι και οι… διακόπτες στην κεντρική κονσόλα που συνεχίζουν να απαιτούν την απόλυτη προσοχή μας όταν τους χειριζόμαστε.
Και ερχόμαστε στο δια ταύτα. Μονόδρομος η επιλογή της σε αυτή την οικονομική κατάσταση. Η τιμή της (130.500 ευρώ) είναι σχεδόν 32.000 μικρότερη από αυτή της V8. Όσοι προσανατολιστείτε στην επιλογή της τετρακίνητης με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK θα χρειαστεί να εκταμιεύσετε 145.000 ευρώ.
Η διάθεση του αυτοκινήτου στη χώρα μας έχει ήδη ξεκινήσει. _ Γ.Κακ.