top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε την Porsche Panamera

Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που η Porsche άρχισε να αποκαλύπτει τη φιγούρα της Panamera, αλλά μόλις τώρα μας δόθηκε η δυνατότητα να την οδηγήσουμε σε μια διαδρομή πέριξ του Μονάχου.

Η εδώ και πολύ καιρό αναμενόμενη 4θυρη «λιμουζίνα» της γερμανικής εταιρείας είναι πλέον γεγονός. Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η Porsche άρχισε σταδιακά να αποκαλύπτει τη φιγούρα της Panamera, αλλά μόλις τώρα μας δόθηκε η δυνατότητα να την οδηγήσουμε σε μια ενδιαφέρουσα διαδρομή πέριξ του Μονάχου. Φυσικά ένα αυτοκίνητο από το Βάισαχ το οποίο στοχεύει σε αυτοκίνητα όπως η Maserati Quattroporte, ή τα Audi A8, BMW σειρά 7 και Mercedes S Class, δεν θα μπορούσε παρά να είναι διαφορετικό. Έτσι, η εξωτερική σχεδίαση που δεν ακολουθεί τη λογική των 3 όγκων όπως ο ανταγωνισμός της, φωνάζει.. «Porsche», με τις βασικές γραμμές να παραπέμπουν στα κουπέ μοντέλα της εταιρείας.
 
Από πλευράς διαστάσεων η Panamera δείχνει επιβλητική, κυρίως εξαιτίας του μεγάλου μεταξόνιου, αλλά και του πλάτους του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, παρά την κουπέ διαμόρφωση του αυτοκινήτου οι χώροι για τους (αποκλειστικά) 4 επιβάτες είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικοί. Το περιβάλλον του οδηγού μοιάζει γνώριμο και η θέση οδήγησης είναι πολύ κοντά σε αυτή της 911. Μόνη παραφωνία (;) η κεντρική κονσόλα με μια πανσπερμία διακοπτών, μια και η φιλοσοφία της εταιρείας ήταν ότι αν οδηγός θέλει να επιλέξει μια λειτουργία του αυτοκινήτου θα πρέπει να το κάνει με το πάτημα ενός κουμπιού και όχι χασομερώντας μέσα από περίπλοκα μενού.
 
Κάτω από το καπό συναντάμε προς το παρόν ένα 8κύλινδρο σύνολο, που από 4,8 λίτρα αποδίδει 400 ίππους στην ατμοσφαιρική του έκδοση και 500 με υπερπλήρωση. Τον επόμενο χρόνο θα προστεθεί στη γκάμα και ένας εξακύλινδρος κινητήρας με 300 ίππους. Στο σύστημα μετάδοσης, η ατμοσφαιρική έκδοση προσφέρεται σαν πισωκίνητη με 6άρι κιβώτιο, ή με PDK (το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο της εταιρείας), ή με 4κίνηση και PDK, ενώ η Turbo διατίθεται μόνο με 4κίνηση και PDK.
 
Στο δρόμο εντυπωσιάζει η άνεση της ανάρτησης, η ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες, ενώ η οδική συμπεριφορά, κάθε άλλο παρά προδίδει την ονομασία προέλευσης…
 
Η Panamera αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές Σεπτεμβρίου, με τιμή που δεν είναι ακόμα καθορισμένη, αλλά ακούγεται ότι θα βρίσκεται κοντά στα 100.000 ευρώ.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ