top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε την Porsche Cayenne GTS

Η νέα Cayenne GTS, που οδηγήσαμε στο Φάρο της Πορτογαλίας, αποτελεί μια ακόμα ενδιαφέρουσα παραλλαγή του δημοφιλούς SUV της Porsche.

 Και όχι μόνο, θα προσθέσουμε εμείς, αφού πέρα από τις ευδιάκριτες σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με τον μικρότερο αδελφό της οικογένειας, την Cayenne S, που παραπέμπουν ευθέως στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του μοντέλου (όπως τα φαρδύτερα εμπρός φτερά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και η νέα πίσω αεροτομή), σημείο αναφοράς αποτελούν οι αλλαγές-τροποποιήσεις σε πολλά από τα μηχανικά μέρη της κατασκευής. Αυτά, με τη σειρά τους, έχουν ως στόχο τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου με έντονα σπορτίφ χαρακτήρα. Αρχής γενομένης, βέβαια, από τον κινητήρα, που φιλοξενείται κάτω από το καπό του υπερυψωμένου αυτού… super car.

Πρόκειται για το γνωστό ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο που συναντάμε και στην έκδοση «S» (V8, στα 4,8 λίτρα), με τη διαφορά ότι τώρα αποδίδει 20 επιπλέον ίππους. Συγκεκριμένα, το γερμανικό διαμάντι, που ειδικά για την περίσταση συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με πυκνότερη μάλιστα διάταξη (προαιρετικά, φυσικά, υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας του γνωστού, αυτόματου κιβωτίου Tiptronic S της Porsche), αποδίδει τώρα 405 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 50,9 χλγμ. ροπής, μόλις στις 3.500 σ.α.λ.

Στον τομέα της ανάρτησης («χαμηλότερη» κατά 20 χλστ. σε ύψος και με πιο σπορτίφ ρύθμιση) συναντάμε εκτός των άλλων το γνωστό σύστημα ρύθμισης του ύψους του αμαξώματος της Porsche (βλ. αερανάρτηση) το επίσης γνώριμο, από τις «911», σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM), καθώς και το σύστημα PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), που επενεργεί στις αντιστρεπτικές δοκούς.

Πως αντικατοπτρίζονται όλα αυτά στην πράξη; Όπως είναι αναμενόμενο, ο θηριώδης V8, με το νέο σύστημα εισαγωγής και την πιο… μελωδική εξάτμιση, έχει εντυπωσιακή απόκριση και αστείρευτα αποθέματα, προσφέροντας κορυφαίες, για το είδος της κατασκευής, επιδόσεις. Ενδεικτικά, η χειροκίνητη έκδοση χρειάζεται μόλις 6,1 δλ. από στάση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα! Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, η εικόνα είναι εξίσου… αναμενόμενη, με την ενεργητική ανάρτηση και το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης να εξασφαλίζουν σταθερότητα, αλλά και ουδέτερα χαρακτηριστικά ακόμα και υπό πίεση.

Κλείνοντας αξίζει να επισημάνουμε πως η νέα Cayenne GTS αναμένεται στη χώρα μας τον προσεχή Φεβρουάριο. Δυστυχώς, για όσους αδημονούν ήδη, οι τιμές πώλησης δεν έχουν ακόμα καθοριστεί._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ