Χαλάλι η αναμονή
Επιτέλους οδηγούμε την Giulia εντός των τειχών και οι πρώτες εντυπώσεις κυμαίνονται σε μία κλίμακα που ξεκινάει από το «ευχάριστα» και καταλήγει στο «ενθουσιώδεις».
Το κυρίως ζητούμενο είναι η οδική συμπεριφορά και εκεί το νέο πλαίσιο τοποθετεί την Giulia σε υψηλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σε καμία περίπτωση δεν νιώθεις κάποια νευρική αντίδραση και όλα εξελίσσονται πολύ ομαλά, ειδικά μάλιστα από την στιγμή που το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η άνεση ακόμα και στους δικούς μας δρόμους διατηρείται σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ το γρήγορο τιμόνι συμβαδίζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η έκπληξη όμως έρχεται από το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF, το οποίο θα ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό, τόσο στην καθημερινή χρήση, όσο και σε πιο σβέλτους ρυθμούς.
Ο κινητήρας μπορεί να μην δείχνει αμέσως τα δόντια του, αλλά στην πορεία καταλαβαίνεις ότι δεν στερείται δύναμης και ροπής, κάτι στο οποίο συνεισφέρει και η πυκνή κλιμάκωση του κιβωτίου.
Αυτά για ορεκτικό. Το κυρίως μενού ακολουθεί στο επόμενο τεύχος με αναλυτική δοκιμή, μετρήσεις και πολλά ακόμα.