Χωρίς πολλές ορατές αλλαγές, αλλά με βελτιώσεις ουσίας, η SLK μοιάζει να μη νοιάζεται για το πέρασμα του χρόνου. Περνά όμως σε άλλη (οδηγική) διάσταση. Πολλές φορές «less is more», λένε οι Αγγλοσάξονες, και παρότι οι βελτιώσεις της ανανεωμένης SLK φτάνουν τις 650, τελικά είναι λίγες.
Ακριβώς όσες χρειάζονταν για να δώσει στον ιδιοκτήτη της μια πιο πλήρη αίσθηση ποιότητας, μαζί με μια γερή δόση καθαρής οδηγικής απόλαυσης. Αιχμή του δόρατος είναι η τεχνολογία των κινητήρων: αυτός των 1.8 λίτρων με τον υπερσυμπιεστή και ο V6 των 3,5 λίτρων έχουν δυναμώσει κατά 21 και 33 ίππους αντίστοιχα, με παράλληλη μείωση της κατανάλωσης, ενώ επαναστατική είναι και η τεχνολογία του συστήματος διεύθυνσης, με νέα κρεμαγιέρα μεταβλητής σχέσης και θεαματική βελτίωση σε αίσθηση και απόκριση.
Αυτά τα στοιχεία αρκούν να μεταμορφώσουν οδηγικά ένα αυτοκίνητο που κατά τα άλλα παραμένει πιστό στην αρχική –πετυχημένη- συνταγή: πίσω κίνηση, σπορ αίσθηση, εμφάνιση dream-car σε (σχετικά) προσιτή τιμή, «έξυπνη» οροφή που το μεταμορφώνει σε 20 και κάτι δευτερόλεπτα από κουπέ σε ρόουντστερ.