top icon
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε την ανανεωμένη Mercedes B-Class

Η B-Class ανανεώνεται με επεμβάσεις στα σημεία και εμπλουτίζεται με ηλεκτρική και με έκδοση φυσικού αερίου συνεχίζοντας σε ένα πεδίο στο οποίο η δεύτερη γενιά της κατάφερε να προσεγγίσει 380.000 πελάτες.

Η B-Class ανανεώνεται με επεμβάσεις στα σημεία, εμπλουτίζεται με ηλεκτρική και με έκδοση φυσικού αερίου και συνεχίζει σε ένα πεδίο στο οποίο στα τρία χρόνια κυκλοφορίας της δεύτερης γενιάς της κατάφερε να προσεγγίσει 380.000 πελάτες.

 

Σχεδιαστικά η νέα B-Class διατηρεί την ταυτότητά της «φορώντας» νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, νέα γρίλια και επίσης νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας. Λίγο διαφοροποιημένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, τη στιγμή που ένα φιλέτο αλουμινίου στο κατώφλι του χώρου αποσκευών των 488 λίτρων κλείνει τις εξωτερικές επεμβάσεις. Εντός, το σκηνικό είναι επίσης γνώριμο, με τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη που ενσωματώνει τις λειτουργίες του συστήματος infotainment να έχουν μεγαλώσει αισθητά. Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών ούτε λόγος, όπως και με τους διαθέσιμους χώρους για τέσσερις (και πιο μικρόσωμο, λόγω του κεντρικού τούνελ, πέμπτο) επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Οι Γερμανοί προσθέτοντας στην ήδη πλούσια γκάμα κινητήρων μια ηλεκτρική και μία έκδοση με φυσικό αέριο, συν το γεγονός της επιλογής τετρακίνησης 4MATIC για σχεδόν τα μισά μοντέλα της σειράς B, δίνουν ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς. Πέντε επιλογές ντίζελ, εκ των οποίων οι τρεις με τον 1500αρη της Renault με 90 και 109 ίππους (Β 160 CDI, B 180 CDI και Β 180 CDI Blue Efficiency) και οι δύο με το γνωστό γερμανικό σύνολο των 2.143 κ.εκ. με 136 και 177 ίππους (Β 200 CDI και Β 220 CDI), με τις δύο τελευταίες να διατίθενται και με τετρακίνηση, τη μεγαλύτερη να διαθέτει στάνταρ το 7αρι G-DCT διπλού συμπλέκτη (προεραιτικά σε όλες τις άλλες πλην της Blue Efficiency) συνθέτουν το ήμισυ της γκάμας.

Από πλευράς βενζίνης η νέα B-Class φέρει το επίσης γνωστό σύνολο των 1.595 κ.εκ. στις εκδόσεις B 180 και Β 180 Blue Efficiency (διαθέσιμη από το Μάρτιο του 2015) με 122 ίππους ή με 156 ίππους στην έκδοση Β 200, καθώς και το μεγαλύτερο των 1.991 κ.εκ. για τις εκδόσεις Β 220 4MATIC (184 ίπποι) και Β 250 (211 ίπποι) σε δικίνητη ή τετρακίνητη έκδοση. Ουφ…

Όσον αφορά την ηλεκτροκίνητη B, κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μηδενικών ρύπων, 180 ίππων, με 34,7 χλγμ. ροπή, τα οποία στο σύνολό τους φυσικά τραβούν το αμάξωμα από το μηδέν, χαρίζοντας κορυφαίες επιδόσεις στην «πράσινη» B-Class (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.). Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 28 kWh που είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα υπόσχονται 200 χλμ. αυτονομία, ενώ τα paddles που στις νορμάλ εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο χρησιμεύουν στις αλλαγές των σχέσεων, εδώ επεμβαίνουν –σε τρία στάδια- στην απόκριση του κινητήρα στο «άσε» του δεξιού πεντάλ.

Τέλος, η γκάμα πλαισιώνεται από μια έκδοση με φυσικό αέριο (B 200 Natural Gas Drive), με τα στοιχεία να κάνουν λόγο για 16% χαμηλότερες εκπομές CO2 από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο, αλλά και για 50% χαμηλότερο κόστος αναφορικά με το καύσιμο. Για την κίνησή της έχει επιλεγεί ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας με τους 156 ίππους ο οποίος εκκινεί με φυσικό αέριο και μόνο για την περίπτωση που μείνει από το εν λόγω καύσιμο, υπάρχει ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 12 λίτρων, το οποίο εμπλέκεται αυτόματα. Σαν εργοστασιακή μέση κατανάλωση αναφέρονται τα 4,2 κιλά/100 χλμ., ενώ η τιμή του μοντέλου είναι 33.100 ευρώ. Από εκεί και πέρα, με το λανσάρισμα της νέας B-Class να υπολογίζεται στα τέλη Νοεμβρίου, οι τιμές για τις βασικές βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι τα 26.070 και 26.870 ευρώ αντίστοιχα, με όφελος απόσυρσης.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ