Η Χ1 διαθέτει πλέον και εμπλουτισμένη γκάμα κινητήρων, πέρα από τις διακριτικές αλλαγές στην εξωτερική της εμφάνιση και τις επιμέρους διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό.
Το face lift της Χ1 προφανώς συνδέεται με το λανσάρισμα του μοντέλου στην Αμερικάνικη αγορά για πρώτη φορά. Οι αλλαγές στην εικόνα ήταν ένας εκσυγχρονισμός που θα βοηθήσει στην καριέρα του μοντέλου στις αγορές της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Η γκάμα των κινητήρων του SUV της BMW έχει αλλάξει σημαντικά και κυρίως στους ντίζελ.
Εξωτερικά οι βασικές γραμμές δεν διαταράσσονται. Διαφορετικά τακτοποιημένα είναι και τα φωτιστικά σώματα, ενώ πίσω μια ποδιά σε χρώμα αλουμινίου υπογραμμίζει την εικόνα της Χ1. Εσωτερικά οι αλλαγές είναι ελάχιστες και φορούν λεπτομέρειες, όπως ο χώρος αποθήκευσης μικροαντικειμένων στη βάση της κονσόλας, υπάρχουν κάποια στοιχεία νίκελ εκατέρωθεν της οθόνης στο κέντρο του ταμπλό.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν το χώρο κάτω από το καπό όπως είπαμε και πιο πάνω. Τρεις βενζινοκινητήρες και πέντε ντίζελ αποτελούν την γκάμα. Εκτός από τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες (20i–28i φαίνονται στον πίνακα) που είχαν ήδη από πριν προλάβει να συμπεριληφθούν κοινό σημείο με τα… παλιά είναι η έκδοση 18d με τον 2λιτρο των 143 ίππων και η αποκλειστικά δικίνητη 20d ΕfficientDynamics των 163 ίππων.
Σε αυτές τις εκδόσεις έχουν συμπληρωθεί η 16d με 115 ίππους η 20d με 184 άλογα και η κορυφαία 25d που χρησιμοποιεί τον νέο 2λιτρο ντιζελοκινητήρα απόδοσης 215 ίππων. Την τελευταία με αυτόματο κιβώτιο και αποκλειστικά τετρακίνητη έκδοση ήταν αυτή που οι άνθρωποι της BMW αποφάσισαν να αφήσει το στίγμα της ανανεωμένης Χ1 στην παρουσίαση του μοντέλου που πραγματοποιήθηκε στο Μόναχο.
Έχει δύναμη, ροπή από το ρελαντί, και όχι μόνο δεν θορυβεί αλλά έχει μια εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία. Συμβολή στην εξαιρετική αίσθηση του συνόλου έχει και το αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων (αν όχι το καλύτερο ένα από τα καλύτερα αυτόματα κιβώτια της αγοράς) με την αμεσότητά του την πολιτισμένη λειτουργία του και την ικανότητά του να… σκέφτεται για τον οδηγό πριν από τον οδηγό. Για την συμπεριφορά της Χ1 τα πράγματα είναι γνωστά.
Ένα καλοστημένο αυτοκίνητο που ξεχνάς ότι είναι SUV δηλαδή πιο ψηλό από το κανονικό, εξαιρετικά ευχάριστο, άνετο παρά τα Run Flat ελαστικά. Το SUV της BMW στην ανανεωμένη του μορφή θα έρθει το φθινόπωρο στην Ελλάδα, σε τιμές που δεν έχουν οριστεί ακόμα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ