top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε την ανανεωμένη BMW Σειρά 1

Με σχεδιαστικές αλλαγές που τη φέρνουν ακόμα πιο κοντά στα σύγχρονα εταιρικά πρότυπα και με αναβάθμιση στην γκάμα των κινητήρων της, η Σειρά 1 της BMW ανανεώθηκε έπειτα από περίπου τέσσερα χρόνια.

Με σχεδιαστικές αλλαγές που τη φέρνουν ακόμα πιο κοντά στα σύγχρονα εταιρικά πρότυπα και με αναβάθμιση στην γκάμα των κινητήρων της, η Σειρά 1 της BMW ανανεώθηκε έπειτα από περίπου τέσσερα χρόνια.

Με εμφανείς τροποποιήσεις όσον αφορά το εμπρός και πίσω μέρος, το εσωτερικό και μέρος της γκάμας των κινητήρων, η Σειρά 1 της BMW συνεχίζει την πορεία της με τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, πισωκίνητες ή τετρακίνητες και με ιπποδυνάμεις από 109 μέχρι και 326 ίππους, αφού από τη σειρά δε θα μπορούσε να λείπει η έκδοση Μ.

Αν μη τι άλλο πρόκειται για μια από τις πληρέστερες γκάμες και όχι μόνο στη μικρομεσαία premium κατηγορία, με κινητήρες που υπόσχονται κατανάλωση από 3,4 έως 8 λίτρα/100 χλμ., αν και διατηρούμε τις επιφυλάξεις ως προς τη μέγιστη τιμή που αφορά την M135i. Αντίστοιχα, από τα μόλις 89 γρ./χλμ. ξεκινούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κι αυτό χάρη στην προσθήκη στην γκάμα του 3κύλινδρου συνόλου ντίζελ που πρωτοείδαμε στο Mini τελευταίας γενιάς και αργότερα στην Active Tourer, το οποίο εδώ αποδίδει 116 ίππους.

Εξωτερικά, η σειρά 1 απέκτησε λεπτότερα φωτιστικά σώματα εμπρός με στάνταρ LED φώτα ημέρας σε όλες τις εκδόσεις, τα οποία προαιρετικά μπορούν να είναι και αποκλειστικά τεχνολογίας LED – όπως και οι προβολείς ομίχλης. Νέος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας που διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, όπως και η η μάσκα με τα φαρδύτερα νεφρά, τη στιγμή που οπτικά οι αλλαγές συνεχίζονται στα εντονότερα νεύρα στους θόλους των τροχών και στις οριζόντιες γραμμές που διατρέχουν το πλαϊνό του αμαξώματος. Πίσω, επίσης νέα είναι τα φωτιστικά σώματα σχήματος L, τεχνολογίας LED. Στο εσωτερικό η σημαντικότερη προσθήκη αφορά μια ευδιάκριτη οθόνη 6,5 ιντσών για την προβολή όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου αλλά και των εφαρμογών συνδεσιμότητας, ενώ προαιρετικά το μικρομεσαίο χάτσμπακ μπορεί να εξοπλιστεί και με οθόνη 8,8 ιντσών. Από εκεί και πέρα, ανασχεδιασμένα είναι τα χειριστήρια του στάνταρ ηλεκτρονικού κλιματισμού, και του ηχοσυστήματος.

Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη το σημαντικότερο νέο αφορά την προσθήκη των τρικύλινδρων ντίζελ και βενζίνης της εταιρείας στην γκάμα (116d και 116i), με 109 και 116 ίππους αντίστοιχα, ενώ επιμέρους βελτιώσεις έχουν γίνει σε διάφορα υπάρχοντα σύνολα, όπως για παράδειγμα στο τετρακύλινδρο 1,6 λίτρων της 120i που από 170 πλέον αποδίδει 177 ίππους, στο δίλιτρο της 120d που από 184 αποδίδει 190 ίππους και στο τρίλιτρο της έκδοσης Μ που πλέον αποδίδει 326 ίππους από 320.

Η γκάμα που αναμένεται άμεσα στην ελληνική αγορά αποτελείται από τα παρακάτω σύνολα, όλα προδιαγραφών Euro6.

 

116i 1.499 κ.εκ. 109 ίπποι (22.650 ευρώ)

118i 1.598 κ.εκ. 136 ίπποι (24.050 ευρώ)

120i 1.598 κ.εκ. 177 ίπποι (27.550 ευρώ)

125i 1.997 κ.εκ. 218 ίπποι (34.150 ευρώ)

M135i 2.979 κ.εκ. 326ίπποι (48.350 ευρώ)

116d 1.496 κ.εκ. 116 ίπποι (25.900 ευρώ)

118d 1.995 κ.εκ. 150 ίπποι (32.950 ευρώ)

120d 1.995 κ.εκ. 190 ίπποι (35.400 ευρώ)

125d 1.995 κ.εκ. 224 ίπποι (42.700 ευρώ)


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ