top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη νέα Mercedes M-Class

Τεχνολογικά προηγμένη και political correct, η τρίτη γενιά της MLδιεκδικεί τα πρωτεία σε αεροδυναμική και κατανάλωση στην κατηγορία της.

Τεχνολογικά προηγμένη και political correct, η τρίτη γενιά της MLδιεκδικεί τα πρωτεία σε αεροδυναμική και κατανάλωση στην κατηγορία της.
 
Επί αυστριακού εδάφους, σχηματίσαμε τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις και αναφέρουμε: Η νέα Μ-Class κτίστηκε πάνω στη γνωστή πλατφόρμα και διάταξη αναρτήσεων (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), με εντελώς νέα αισθητική και αεροδυναμικό συντελεστή 0,32, μεγαλύτερες διαστάσεις που προσφέρουν πιο άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (690 έναντι 551 λίτρων), πάρα το γεγονός πως το μεταξόνιο διατηρείται στα 2.915 χλστ.

 
Μικρότερος κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος ντίζελ των 2.143 κ.εκ. που αποδίδει 51 χλγμ. ροπής από τις 1.600 σ.α.λ., προσφέρει ονομαστική κατανάλωση 6 με 6,5 λίτρα/100 στο μικτό κύκλο, ενώ χάρη στον καταλυτικό μετατροπέα με Αdblue πληροί τις προδιαγραφές euro 6. Δύο V6 συμπληρώνουν τη γκάμα, ο τρίλιτρος ντίζελ των 258 ίππων (63,2 χλγμ.) και ο βενζίνοκινητήρας 3,5 λίτρων που έχει φτάσει τους 306 ίππους (37,7 χλγμ.). Όλοι τους συνδυασμένοι αποκλειστικά με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

 
Η κίνηση εκτός δρόμου αποδεικνύεται παιχνιδάκι –και μάλιστα διασκεδαστικό-, χάρη στο προαιρετικό πακέτο ΟΝ&ΟFFROAD που συνδυάζει πέντε διαφορετικά προγράμματα κίνησης, κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, μπλοκέ (έως και 100%) κεντρικό διαφορικό και προστατευτική ποδιά κινητήρα, ενώ σε συνδυασμό με την αερανάρτηση προσφέρει μεταβλητή απόσταση από το έδαφος που φτάνει έως τα 285 χλστ. Του λείπει, όμως, το πίσω μπλοκέ διαφορικό που υποκαθίσταται από το στάνταρντ ηλεκτρονικό σύστημα πρόσφυσης παντός εδάφους 4ΕTS. Στάνταρντ παραμένουν επίσης η τετρακίνηση (μόνο στις Η.Π.Α θα υπάρξει δικίνητη έκδοση) και το σύστημα Downhill Assist που η Mercedes αποκαλεί DSR. 

 
Για την κίνηση στην άσφαλτο η ΜL, πέρα από τη δεδομένη την ποιότητα κύλισης και την άνεση έχει να παρουσιάσει και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ύπαρξη των ενεργών αντιστρεπτικών σε εμπρός και πίσω άξονα που περιορίζουν αισθητά τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Περισσότερα, όμως, επί ελληνικού εδάφους, όπου η M-Class αναμένεται από τέλος Οκτωβρίου. 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ