X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη νέα Mercedes C63 AMG

H Mercedes, σε συνεργασία με την AMG, έβαλαν τα δυνατά τους δημιουργώντας όλες τις προϋποθέσεις αμφισβήτησης του status quo στην κατηγορία των sport sedan. Αυτό είναι το άμεσο συμπέρασμα που προκύπτει μετά τη σύντομη επαφή μας με την ολοκαίνουργια C63 AMG στα πέριξ της Φρανκφούρτης.

Σημείο αναφοράς της όλης προσπάθειας, ο νέος V8 κινητήρας των 6.208 κ.εκ., που αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 457 ίππους και 61 χλγμ. ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συνεργάζεται με το γνωστό, αλλά αναβαθμισμένο για την περίπτωση, κιβώτιο 7 G-tronic, που διαθέτει paddles για τις αλλαγές των επτά σχέσεων και συνολικά, τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Manual, Sport). Τρεις διαφορετικές είναι και οι επιλογές όσον αφορά τη λειτουργία του ESP (On, Sport, Off). Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, ξεχωρίζουν οι νέες αναρτήσεις, σε γεωμετρία αλλά και σε ρύθμιση ασφαλώς, το μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 35 και 12 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα και τα εντυπωσιακά σε προδιαγραφές και απόδοση φρένα με τους δίσκους των 360 και 320 χλστ. εμπρός/πίσω, που συνδυάζονται με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες.
Από εκεί και πέρα, για τους πιο απαιτητικούς, προαιρετικά η γερμανική εταιρεία προσφέρει το πακέτο «AMG Performance Package», που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει μπλοκέ πίσω διαφορικό, με ποσοστό εμπλοκής της τάξης του 40%, αλλά και πιο σφικτά, κατά 10%, ελατήρια στην εμπρός ανάρτηση σε σχέση με τη «απλή» C63 AMG. Αξίζει να προσθέσουμε ότι το γερμανικό σεντάν πατά σε 18αρες ζάντες με ελαστικά 235/40 και 255/35 εμπρός/πίσω, ενώ προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας τροχών με διαστάσεις 235/35 R19 και 255/30 R19 αντίστοιχα.
Στο δρόμο τις εντυπώσεις κλέβει –τι άλλο- ο κινητήρας, που διαθέτει αστείρευτη ροπή από χαμηλά και… ασύλληπτο βάθος με το βυθισμένο το δεξί πεντάλ. Για του λόγου το αληθές, σύμφωνα με την εταιρεία, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, επί γερμανικού εδάφους, η C63 AMG εντυπωσιάζει και με την ακαμψία, αλλά και με τον τρόπο που κινείται. Κι αυτό, όχι μόνο χάρη στον σπορτίφ προσανατολισμό της ανάρτησης, αλλά και στο τιμόνι, που διαθέτει την αίσθηση που ακριβώς περιμένεις.
Περισσότερα, στις αρχές της επόμενης χρονιάς, οπότε αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του μοντέλου στη χώρα μας. Κι αν αδημονείτε για την τιμή της, σας πληροφορούμε πως θα ξεπερνά τα 90.000 ευρώ, χωρίς όμως και να υπερβαίνει το ψυχολογικό –και όχι μόνο- φράγμα των 100.000 ευρώ._Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!