X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη Mercedes ML BlueTEC

Σε μία εκδήλωση που διοργάνωσε επί αμερικανικού εδάφους, η γεμανική εταιρεία παρουσίασε την ανανεωμένη M class, καθώς και τον ντίζελ κινητήρα τεχνολογίας BlueTEC.

Σε μία εκδήλωση που διοργάνωσε επί αμερικανικού εδάφους, η γεμανική εταιρεία παρουσίασε την ανανεωμένη M class, καθώς και τον ντίζελ κινητήρα τεχνολογίας BlueTEC, ο οποίος πληρεί τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και τοποθετείται εκτός από την ανανεωμένη ML, στις GL και R class. Η ανανέωση της ML περιορίστηκε σε επιμέρους εξωτερικές (προφυλακτήρες, μάσκα, φώτα εισαγωγή αέρα) και εσωτερικές (επενδύσεις, τιμόνι, καθίσματα και συστήματα τηλεματικής) λεπτομέρειες. Στον τομέα της ασφάλειας, συστήματα όπως το PRE-SAFE και τα προσκέφαλα NECK-PRO θα ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Σε ότι αφορά τους κινητήρες (τρείς βενζίνης και τρείς ντίζελ), οι προσπάθειες των μηχανικών της Mercedes, εστιάστηκαν κυρίως στην οικονομικότερη λειτουργεία και το αποτέλεσμα είναι μία μείωση στην κατανάλωση, που μπορεί να φθάσει και μέχρι 0,4 λτ./100 χλμ. Στον τομέα της μετάδοσης, το σύστημα 4MATIC συνεχίζει να αναλαμβάνει το έργο της κατανομής της ροπής σε όλους τους τροχούς, ενώ το επτατάχυτο κιβώτιο 7G-TRONIC είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα.
Στους ήρεμους ρυθμούς μετακίνησης που επιβάλλουν οι αμερικανικοί δρόμοι στους οποίους έλαβε χώρα η παρουσίαση της ανανεωμένης ML, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε το εξαιρετικό επίπεδο κύλισης. Η ML όμως δεν αποποιείται και τον εκτός δρόμου χαρακτήρα της και μας έδειξε τις δυνατότητες της σε μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα. Δυνατότητες οι οποίες αυξάνονται σημαντικά, όταν είναι εξοπλισμένη με το off road package, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται κοντές σχέσεις και δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και του πίσω διαφορικού. Η ανανεωμένη Mercedes ML αναμένεται στην χώρα μας τον Οκτώβριο, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 69.900 ευρώ για την ML 350 και τα 92.700 ευρώ για την ML 500, ενώ η κορυφαία ML 63 AMG τιμάται στα 132.900 ευρώ.
Δυστυχώς ο BlueTEC κινητήρας, δεν αφορά την χώρα μας καθώς πρόκειται για πετρελαιοκινητήρα. Κρίμα, συνδιάζοντας αυτή την τεχνολογία με τον 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα, η Mercedes έχει στη διάθεσή της ένα σύνολο που μπορεί να πληρεί άμεσα τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, ακόμα και αν πρόκειται για ένα ογκώδες και βαρύ SUV. Εν συντομία αναφέρουμε ότι πρόκειται για την τοποθέτηση μετά τον οξειδωτικό καταλύτη και το φίλτρο σωματιδίων, ενός νέου καταλύτη, ο οποίος επιλεκτικά διασπά τα επιβλαβή οξείδια του αζώτου, σε αθώο άζωτο και νερό. Για αυτό και απαιτείται ο συνεχής ψεκασμός ενός υδάτινου αμμωνιούχου διαλύματος (AdBlue) στο καυσαέριο πριν εισέλθει στον καταλύτη. Το AdBlue είναι άοσμο και βιολογικά διασπώμενο και αποθηκεύεται σε ένα πρόσθετο ρεζερβουάρ, το οποίο λόγω της μικρήςτου κατανάλωσης (περίπου 0,1 λτ./100 χλμ) ανεφοδιάζεται στα προβλεπόμενα σέρβις του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα στην ML 320 BlueTEC είναι, 210 ίπποι και 540 Nm ροπής, που επιτρέπουν στο SUV των 2,2 τόννων να χρειάζεται 8,5 δλ για τα 0-100 χλμ./ώρα, καταναλώνοντας κατά μέσο όρο 9,8 λτ./100 χλμ. σε εθνικό δρόμο.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!