Μόλις μερικές βδομάδες μετά την πρώτη της εμφάνιση στην έκθεση της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η δημοσιογραφική παρουσίαση της BMW σειρά 1 Coupe.
Το αυτοκίνητο δεν αποτελεί μια προσιτή εκδοχή της αντίστοιχης «3άρας». Στοχεύει σε ένα κοινό με σπορτίβ ανησυχίες και ως εκ τούτου προσφέρεται με κινητήρες που να εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι βασικές εκδόσεις (120d & 123d), χρησιμοποιούν 2λιτρα πετρελαιοκίνητα σύνολα με 177 και 204 ίππους αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η 135i με τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 306 ίππους. Αυτή ήταν και η έκδοση που οδηγήσαμε στη δημοσιογραφική παρουσίαση στη Σουηδία, ενώ μια πιο προσιτή βενζινοκίνητη παραλλαγή του μοντέλου (125i) αναμένεται την άνοιξη του 2008.
Η 135i όπως είναι αναμενόμενο κλέβει την παράσταση με τις επιδόσεις της. Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση του αυτοκινήτου εντυπωσιακή (0-100 σε 5,3 δλ.), αλλά και η φοβερή ελαστικότητα του κινητήριου συνόλου. Οποιαδήποτε σχέση κι αν επιλέξεις στο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το αυτοκίνητο επιταχύνει πρόθυμα και χωρίς δισταγμούς, σε σημείο που μπορείς να «ξεχάσεις» μια ταχύτητα και να το οδηγείς σαν αυτόματο…
Με στάνταρ τροχούς 18 ιντσών και την ανάρτηση M Sports Suspension, η 135 προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, όμως κάτω από τις βροχερές συνθήκες της παρουσίασης η άφθονη ροπή που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς έκανε το DSC να δουλεύει «υπερωρίες».
Σε περίπτωση απενεργοποίησης του συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος και του συστήματος πρόσφυσης, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (διατίθεται και στην 123d) συνεχίζει το έργο του, επιβραδύνοντας στις στροφές τον εσωτερικό τροχό που τείνει να σπινάρει, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη μεταφορά της δύναμης στο δρόμο, χωρίς αρνητικές συνέπειες στην κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου.
Μένει φυσικά να δούμε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στην ελληνική άσφαλτο. Στη χώρα μας το αυτοκίνητο αναμένεται μέσα στο Νοέμβριο._Μ.Σ.