Η Bentley ολοκληρώνει τη γκάμα της Continental με την παρουσίαση της GTC Speed.
Πρόκειται για μια εφ’ όλης της ύλης αναβαθμισμένη εκδοχή, η οποία διατίθεται παράλληλα με το… «βασικό» μοντέλο, με κύριο χαρακτηριστικό την αύξηση της ισχύος του 6λιτρου W12 κινητήρα από τους 560 στους 610 ίππους. Έτσι, μετά την 4θυρη και coupe έκδοση της Continental, ήρθε η ώρα και η convertible παραλλαγή της να εκμεταλλευτεί το προσωνύμιο «Speed», που η φίρμα χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’20.
Μια σειρά από εξωτερικές διαφοροποιήσεις (κυρίως στη μάσκα), αλλά και 2 νέες αποχρώσεις προδίδουν στο έμπειρο μάτι ότι αυτή η GTC είναι ξεχωριστή, ενώ μια σειρά από απαραίτητες μηχανικές αλλαγές φροντίζουν ώστε η επιπλέον ισχύς του κινητήρα να περάσει στο δρόμο με τέτοιο τρόπο ώστε να συμβαδίζει με το σπορ χαρακτήρα της κατασκευής.
Η παρουσίαση του GTC πραγματοποιήθηκε στη Νότια Γαλλία, μια περιοχή που συνάδει με την προσωπικότητα του αυτοκινήτου και προσφέρει τις κλιματικές συνθήκες ώστε να μπορέσεις να απολαύσεις την οδήγηση και με την υφασμάτινη οροφή ανοιχτή.
Με κλειστή, ή ανοιχτή την οροφή, δεν είμαστε σίγουροι αν ο οδηγός απολαμβάνει περισσότερο την αστείρευτη ισχύ του κινητήρα με τους δύο υπερτροφοδότες, ή το μπάσο ήχο του με την ιδιαίτερη χροιά που συνθέτουν οι 12 κύλινδροι. Η δύναμη μεταφέρεται στο δρόμο μέσω των 4 τροχών, που φορούν Pirelli PZero 20’’ UHP (ultra-high performance), με τα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,8 δλ. Και την τελική να αγγίζει τα 321 χλμ./ώρα…
Με τελική τιμή 320.600 ευρώ, φαίνεται ότι το επιπλέον κόστος των περίπου 35.000 ευρώ έναντι της απλής έκδοσης να μην αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για το κοινό της βρετανικής εταιρείας, που προτιμά τις εκδόσεις Speed σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι είχε αρχικά προβλεφθεί. Δε μένει παρά να δούμε στη φετινή δύσκολη χρονιά, ποια θα είναι η θέση των supercars στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. _Μ.Σ.