X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη “μικρή” Cayman

Είναι μικρή μόνο σε σχέση με την μεγαλύτερη αδελφή της.

 Αυτό είναι συμπυκνωμένο το συμπέρασμα από την επαφή μαζί της στην  πανευρωπαϊκή παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στις 24 και 25 Ιουλίου λίγο έξω από την Φρανκφούρτη στη Γερμανία. Πρόκειται για μια πιο «αδύναμη» έκδοση από την S η οποία κινείται από έναν μπόξερ 2,7 λίτρων. Η απόδοσή του είναι 245 ίπποι ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 28 χλγμ. Βέβαια οι υποδεέστερες προδιαγραφές δεν σημαίνουν ότι  υπολείπεται τεχνολογίας. Ελαφρύτερα πιστόνια και στρόφαλος, εκκεντροφόρος εισαγωγής μειωμένης μάζας, το σύστημα VarioCam Plus που ελέγχει τον χρονισμό των βαλβίδων και το βύθισμα αυτών της εισαγωγής και η υψηλή συμπίεση (11,3: 1) είναι τα σημαντικότερα στοιχεία του κινητήρα που επιτρέπει επιδόσεις στο 1.300 κιλών αμάξωμα της Cayman  που φτάνουν τα 258 χλμ./ώρα και τα 6,1 δλ. από τα 0 ως τα 100 χλμ./ώρα.

Ίσως αυτό που είναι λιγότερο αναμενόμενο είναι ότι η κατανάλωση καταφέρνει σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις να κρατηθεί κάτω από τα 10 (!) λίτρα για κάθε 100 χλμ. Ωστόσο, η τεχνολογία δεν σταματάει εδώ. Προαιρετικά μπορεί να εξοπλισθεί με σύστημα ενεργητικής ανάρτησης  (PASM) που ελέγχει την απόσβεση των αμορτισέρ προσφέροντας πιο σπορ ή περισσότερο άνετη ρύθμιση της ανάρτησης. Μιλώντας για προαιρετικό εξοπλισμό ο κινητήρας της Cayman μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή τύπου tiptronic. Από οδηγική άποψη  η Cayman είναι απλά καταπληκτική.

Με ή χωρίς τα ηλεκτρονικά της ανάρτησης, ενεργοποιημένο ή όχι το σύστημα ευστάθειας η «μικρή» Cayman είναι ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Τρομακτικά περιθώρια πρόσφυσης στους Γερμανικούς δρόμους φυσικά αλλά η ισορροπία και το εκπληκτικό ζύγισμα του αυτοκινήτου σίγουρα αποτελούν ένα στοιχείο που δεν μπορεί να ανατραπεί τελείως στους δικούς μας δρόμους. Από εκεί και πέρα για την κατευθυντικότητα την αίσθηση των χειριστηρίων της την ουδετερότητα της στις στροφές μόνο υπερθετικά μπορείς να μιλήσεις. Εν ολίγοις πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που η επαφή μαζί του μένει ανεξίτηλα  χαραγμένη στην μνήμη σου και όχι μόνο. Μετά από όλα αυτά το βασικό ερώτημα είναι ένα: Πόσο κοστίζει; Η απάντηση που αφορά την τιμή εκκίνησης φυσικά, είναι 71.900 ευρώ…_Σ.Σ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!