X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τα Peugeot 308 GT & SW

Τη Σαρδηνία της Ιταλίας επέλεξε η Peugeot προκειμένου να παρουσιάσει στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου τα δυο νέα μέλη της οικογένειας 308. Τόσο το GT όσο και το SW θα πατήσουν ελληνικό έδαφος στις αρχές Ιουνίου, διευρύνοντας την γκάμα των αμαξωμάτων αλλά και των εκδόσεων του μικρομεσαίου γαλλικού μοντέλου.

 

Εν συντομία, το GT είναι το γρηγορότερο 308 παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Κάτω από το καπό του κρύβεται ένας 1.600άρης κινητήρας turbo, άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 175 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Ο μηχανικός σχεδιασμός και οι τεχνολογικές προδιαγραφές του είναι όμοιες με του 1.6 των 150 ίππων, διαφέρει όμως ως προς την χαρτογράφηση.

Το μηχανικό σύνολο των 175 ίππων επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 240 Nm (24,4 χλγμ.) στις 6.000 σ.α.λ. Από τις 1.000 στροφές όμως προσφέρει μια ροπή της τάξεως των 153 Nm (15,6 χλγμ.) με την μέγιστη τιμή των 240 Nm να επιτυγχάνεται στις 1.600 σ.α.λ. και να παραμένει αμετάβλητη μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. Επιπλέον χάρη στην λειτουργία overboost αυξάνεται προσωρινά η πίεση υπερπλήρωσης του τούρμπο του κινητήρα φθάνοντας τα 260 Nm (26,5 χλγμ.).

Το 308 GT όμως εφοδιάζεται και με ένα νέο 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε εξ’ ολοκλήρου από την γαλλική εταιρία. Το κιβώτιο MCM (Mechanical Compact Manual) ζυγίζει μόλις 45 κιλά, τοποθετείται εγκάρσια στο αυτοκίνητο στην προέκταση του κινητήρα και μπορεί να «σηκώσει» έως και 270 Nm ροπής (27,5 χλγμ.).

Το νέο μοντέλο της Peugeot θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις (Premium Pack και GT) οι οποίες θα είναι «φορτωμένες» με όλα τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.  

Όσον αφορά τώρα το 308 SW οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας έχουν θέσει έναν και μόνο στόχο: Να ξεπεράσει σε πωλήσεις το 307 SW. Τι σημαίνει αυτό; Πως θα πρέπει να σπάσει το φράγμα των 400.000 οχημάτων… Δύσκολο το εγχείρημα αλλά όχι και ακατόρθωτο.

Βάσει των προδιαγραφών του, το νέο 308 SW, είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς από το μοντέλο που αντικαθιστά. Προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, πολλαπλές δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού του κόσμου (τα καθίσματα σύρονται, ολισθαίνουν, αναδιπλώνονται και αφαιρούνται) και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων… για όλα τα γούστα. Συγκεκριμένα, από 95 έως 175 ίππους.

Σε μια κατηγορία όπου τα πολυχρηστικά αμαξώματα προτιμώνται από την πλειονότητα του αγοραστικού κοινού, η Peugeot, επιμένει στη λύση του στέισον. Τώρα, εάν το αποτέλεσμα την δικαιώσει -όπως συνέβη στο παρελθόν- θα φανεί σύντομα. Το πρώτο δείγμα πάντως είναι θετικό…_Π.Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!