X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τα Lancer Sportback & Ralliart

H Mitsubishi παρουσίασε επί ισπανικού εδάφους, δύο νέες εκδόσεις που έρχονται να εμπλουτίσουν την οικογένεια του Lancer.

H Mitsubishi παρουσίασε επί ισπανικού εδάφους, δύο νέες εκδόσεις που έρχονται να εμπλουτίσουν την οικογένεια του Lancer. Με στόχο τις ευρωπαικές αγορές,  η πεντάπορτη έκδοση που ονομάζεται Sportback, βασίζεται στην πλατφόρμα του σεντάν Lancer, με το οποίο μοιράζεται κινητήρες και μηχανικά μέρη. Οριακά μακρύτερο από το Sports Sedan, φέρει την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, με την χαρακτηριστική μάσκα που παραπέμπει σε μαχητικό τζετ. Σε αντίθεση με τα περισσότερα χάτσμπακ που διαθέτουν μία σχεδόν κάθετη ουρά, το Lancer Sportback χαρακτηρίζεται από την έντονη κλίση της πίσω κολώνας, το μεγάλο σπόιλερ στην οροφή που θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις  και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα μεγάλος, είναι΄όμως πρακτικός χάρις στο μεγάλο άνοιγμα της πόρτας, τον μεταβαλόμμενο πάτο και την εύκολη ανάκληση των καθισμάτων. Η γκάμα των κινητήρων του Lancer Sportback, αποτελείται από τρείς βενζίνης και έναν ντίζελ, ενώ υπάρχουν και δύο setup στην ανάρτηση (το νορμάλ με τους 16ρηδες τροχούς και το πιο σπόρ με τους 18ρηδες τροχούς, με ελαφρά φαρδύτερες αντιστρεπτικές δοκούς και σφιχτότερα αμερτιδερ και ελατήρια).
Στους ισπανικούς δρόμους, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, τα καλά οδικά χαρακτηριστικά που έχουμε ήδη γνωρίσει από το Sports Sedan. Πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, ένας πολύ θετικός επιλογέας και μία οδική συμπεριφορά, η οποία δίνει προτεραιότητα στην άνεση και την ποιότητα κύλισης, χωρίς όμως άτσαλες αντιδράσεις στις στροφές. To Lancer Sportback αναμένεται να έρθει στην χώρα μας τον Οκτώβριο. Προς το παρόν όμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα οι τιμές πώλησης, οι οποίες δεν αναμένεται να είναι σημαντικά διαφοροποιημένες από αυτές των αντίστοιχων τετράθυρων εκδόσεων.
Θέλοντας η Mitsubishi να κλείσει το χάσμα που υπήρχε ανάμεσα στις απλές εκδόσεις και το κορυφαίο Evolution, παρουσίασε την έκδοση με την ονομασία Ralliart. Σε αντίθεση πάντως με το Evolution που θα παραμείνει αυστηρά τετράθυρο, το Ralliart θα είναι διαθέσιμο ως sports sedan, αλλά και ως sportback. Ο κινητήρας προέρχεται από το evolution, όπου χάρις στις κατάλληλες επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο, την τουρμπίνα και το σύστημα εισαγωγής, η απόδοση φθάνει στους 240 ίππους.  Σε ότι αφορά την μετάδοση, διαθέτει μία απλούστερη εκδοχή του AWC του Evolution, με ενεργό κεντρικό διαφορικό (η βασική κατανομή της ροπής είναι 50/50), εμπρός ελικοειδές μπλοκέ διαφορικό και πίσω μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, χωρίς όμως το active yaw control του evolution. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη SST θα είναι η μοναδική επιλογή, μιας και δεν είναι στις προθέσεις τις εταιρείας η προοπτική ενός χειροκίνητου κιβωτίου, ενώ σφικτότερη ανάρτηση και  ενισχυμένο σύστημα πέδησης, θα είναι οι αλλαγές έναντι του απλού Lancer.
Οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίσαμε οδηγώντας το Ralliart συνοψίζονται στις λέξεις: αρκετά σβέλτο, ομαλή απόδoση δύναμης, αδιάφορο ηχητικά και ελαφρώς υποστροφικό. Αξίζει τέλος να σημειώσουμε ότι ορισμένες επιμέρους λεπτομέρειες δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα, μιας και η έκδοση Ralliart θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2009, οπότε θα υπάρξει και μία ακριβής εικόνα σχετικά με την διαφορά τιμής έναντι του evolution.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!