Μετά από τρία χρόνια στις αγορές, η Toyota προχωράει σε μια ανανέωση για το C-HR, με highlight την προσθήκη στην γκάμα του δίλιτρης υβριδικής έκδοσης.
Συνεχίζοντας στο δικό της… υβριδικό μοτίβο, η Toyota προχώρησε στην τυπική ανανέωση του C-HR, όπως συνηθίζεται στο μέσον του κύκλου κάθε γενιάς αυτοκινήτου. Έχοντας σαν μπούσουλα τις περισσότερες από 400.000 ταξινομήσεις που κατέγραψε μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά στα τρία πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του, το μεσαίο ιαπωνικό SUV φυσικά δεν υπέστη σημαντικές αλλαγές στην ιδιαίτερη εμφάνισή του που παραπέμπει σε κουπέ μοντέλο.
Έτσι, εξωτερικά νέα είναι τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τεχνολογίας LED, όπως και τα φώτα ημέρας που ενσωματώνουν και τους δείκτες πορείας. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα πίσω φώτα, όπως όλο και πιο συχνά βλέπουμε, πλέον ενώνονται μεταξύ τους με μια πλαστική γυαλιστερή επιφάνεια που λειτουργεί και ως σπόιλερ. Πέραν αυτών, διαθέσιμο θα είναι ένα νέο σχέδιο ζάντας, όπως και τρία νέα χρώματα αμαξώματος.
Στο εσωτερικό αναβαθμισμένα είναι τα υλικά επένδυσης του ταμπλό και των θυρών με την ούτως ή άλλως κορυφαία ποιότητα συναρμογής, ενώ ανάλογα με την έκδοση, το κάθισμα του συνοδηγού θα μπορεί να ρυθμίζεται και ως προς το ύψος. Λογικά η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με τη νέα, ανεξάρτητη οθόνη οκτώ ιντσών του συστήματος πολυμέσων, που πλέον υποστηρίζει τη λειτουργία των Apple CarPlay και Android Auto, όπως και αναβαθμίσεις στους χάρτες του συστήματος πλοήγησηςover-the-air. Ειδικότερα για τους κατόχους υβριδικών εκδόσεων, διαθέσιμη θα είναι η εφαρμογή MyT, που θα τους επιτρέπει την απομακρυσμένη πρόσβαση σε λειτουργίες συνδεσιμότητας του C-HR.
Πέραν των ψηφιακών λύσεων, η Toyota εστίασε στο θέμα της ηχομόνωσης και με ενισχύσεις σε 11 σημεία έχει επιτύχει σημαντική μείωση του θορύβου που περνάει στο εσωτερικό, είτε από τον κινητήρα και το κιβώτιο, είτε από τα ελαστικά. Αυτό είναι και το πρώτο που παρατηρήσαμε πίσω από το τιμόνι του με τη νέα χαρτογράφηση, στους δρόμους της Λισαβόνας, όπου και η παρουσίασή του. Στη διάθεσή μας είχαμε την κορυφαία έκδοση της γκάμας, που πλέον είναι η υβριδική με το δίλιτρο βενζινοκινητήρα την οποία νωρίτερα μέσα στη χρονιά γνωρίσαμε στην Corolla, με τη συνδυαστική της ισχύ εν προκειμένω να είναι 184 ίπποι/6.000 σ.α.λ. και τη ροπή να αγγίζει τα 190 Nm/4.400-5.200, τιμή που αφορά μόνο τον κινητήρα κύκλου Άτκινσον. Το σύνολο συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο με πλανητικά γρανάζια και δύο μικρά ηλεκτρικά μοτέρ, που πρακτικά λειτουργείσαν CVT. Ο οδηγός μπορεί μέσω της χειροκίνητης λειτουργίας να επιλέξει μεταξύ έξι ενδιάμεσων σχέσεων, αλλά σε κάθε πίεση η CVT λειτουργία αναλαμβάνει πρωτοβουλία…
Η ποιότητα κύλισης, χάρη και στην ανάρτηση που για τη συγκεκριμένη έκδοση περιλαμβάνει διαφορετικά αμορτισέρ, βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο και μόνο σε εγκάρσιες ανωμαλίες θα ενοχλήσει, έχοντας κάποιες ξέρες αντιδράσεις, ωστόσο συνολικά επιτρέπει στο C-HR να διατηρεί τη σπορτίφ προσέγγιση που το χαρακτήρισε από το ξεκίνημα της σταδιοδρομίας του. Πλέον, σύμμαχος προς αυτήν την κατεύθυνση είναι και ο κινητήρας, που έρχεται να εξασφαλίσει όχι τόσο μια πιο εκρηκτική συμπεριφορά, αλλά σαφώς καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ.). Είναι κυρίως η ροπή του που βοηθάει στην απρόσκοπτη λειτουργία του τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης, πάντα, βέβαια, με το κιβώτιο να παίζει το ρόλο του στο ρυθμό που τελικά θα κρατήσει ο οδηγός.
Συνολικά η γκάμα θα συνεχίσει να περιλαμβάνει τη μικρή υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.2 λίτρων, με την ελληνική αντιπροσωπεία ωστόσο να έχει επιλέξει βασικά την προσθιοκίνητη εκδοχή (η τετρακίνητη θα εισάγεται μόνο κατόπιν παραγγελίας), όπως φυσικά και την υβριδική των 1.8 λίτρων. Λίγες ημέρες πριν την κυκλοφορία του ανανεωμένου C-HR που στη χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, η Toyota Hellas έδωσε στη δημοσιότητα τις τιμές του, τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ._ Ε. Ξ.