X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Porsche Cayenne

Στη Χαλκιδική πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες η πρώτη παρουσίαση της νέας Porsche Cayenne σε δημοσιογράφους από την Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη. Την οδηγούμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Στη Χαλκιδική πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες η πρώτη παρουσίαση της νέας Porsche Cayenne σε δημοσιογράφους από την Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη. Την οδηγούμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Ποιος θα το πίστευε, όταν το 2002 παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά Cayenne, ότι αυτό θα είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο όλων των εποχών για την Porsche. Ένα μοντέλο που τις δύσκολες αυτές ημέρες φέρνει αρκετά χρήματα στα ταμεία της εταιρείας και της επιτρέπει να εξελίσσει τα υπόλοιπα προϊόντα της…
Ποιος θα πίστευε επίσης ότι σε μία Porsche θα δινόταν τόση σημασία στην εξοικονόμηση καυσίμου. Στο βαθμό μάλιστα, το αυτοκίνητο να διατίθεται σε έκδοση ντίζελ, αλλά και υβριδική! Οι καιροί αλλάζουν και θα αλλάξουν περισσότερο.
Πρώτα απ’ όλα, η δεύτερη γενιά Cayenne είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις. Το στυλ της σχεδίασης όμως είναι τόσο διαφορετικό που «κλέβει» το μάτι και νομίζεις ότι βρίσκεσαι εμπρός σε ένα σαφώς μικρότερο αυτοκίνητο. Το εσωτερικό με την άψογη ποιότητα φιλοξενεί με άνεση έως και πέντε άτομα διαθέτοντας και πολυχρηστικές αρετές (το πίσω κάθισμα μετακινείται στο διαμήκη άξονα). Κάθεσαι στη θέση οδήγησης και η αίσθηση που λαμβάνεις είναι αυτή ενός σπορ αυτοκινήτου. Τα βασικά χειριστήρια βρίσκονται σε σωστές θέσεις και το στροφόμετρο κυριαρχεί στον πίνακα οργάνων. Επιφυλακτικοί παραμένουμε για την εργονομία (των κατά τα άλλα υπέροχων σχεδιαστικά) διακοπτών της κεντρικής κονσόλας που αριθμούν τους 52!
Η νέα Cayenne έχει σαφώς πιο «ελαφρύ» πάτημα στις στροφές. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα και το αμάξωμα (που έχει υποστεί δίαιτα 180 κιλών) στρίβει με χαρακτηριστικά άνεση ακόμα και σε κλειστά κομμάτια.
Υβριδική έκδοση
Η υβριδική Cayenne διαθέτει κοινά μηχανικά μέρη με το νέο VW Touareg, αλλά και την αντίστοιχη (μελλοντική) υβριδική έκδοση της Panamera. Ο τρίλιτρος κινητήρας αποδίδει 333 PS και ο ηλεκτρικός 47. Η συνδυασμένη απόδοσή τους είναι 380 ίπποι, ενώ η τιμή της ροπής των 580 Nm αποδίδεται από τις μόλις 1.000 σ.α.λ.! Τι άλλο χαρακτηρίζει την έκδοση; Η δυνατότητα να «σβήνει» ο θερμικός κινητήρας ακόμα και με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 150 χλμ./ώρα αλλά και το είδος της τετρακίνησης που (όπως και στο ντίζελ) είναι μόνιμη με κατανομή ροπής 40:60 (εμπρός-πίσω) και αυτόματο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού (οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και πολύδισκο συμπλέκτη). _Γ.Κακ.
Η διάθεση της νέας Cayenne στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει με τις εξής τιμές:
Cayenne 3.6 (300 PS): 101.400 ευρώ
Cayenne S (400 PS): 129.400 ευρώ
Cayenne Turbo (500 PS): 199.500 ευρώ
Cayenne S Hybrid (380 PS): 112.300 ευρώ

Cayenne Diesel (240 PS): 107.900 ευρώ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!