Την πρωτεύουσα της Αυστρίας επέλεξε η Hyundai Ευρώπης προκειμένου να παρουσιάσει επίσημα στους εκπροσώπους του αυτοκινητικού τύπου η νέα της πρόταση, που στοχεύει στην «καρδιά» της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Αξίζει να σημειωθεί εδώ πως το i30, όπως είναι η επίσημη ονομασία του μοντέλου, εγκαινιάζει μια νέα εποχή για την Hyundai, όχι μόνο όσον αφορά την ονομασία των μελλοντικών της προτάσεων, αλλά, κυρίως, σε ότι έχει να κάνει τόσο με το ύφος, όσο και με τον γενικότερο προσανατολισμό τους, που στο εξής αναμένεται να έχει ευρωπαϊκή χροιά.
Επί του προκειμένου, το i30 είναι ένα σχεδιαστικά σύγχρονο χάτσμπακ (σ.σ.: αποκλειστικά σε 5θυρη προς το παρόν «συσκευασία», μιας και η στέισον βάγκον έκδοση δεν αναμένεται πριν τις αρχές του 2008), με μήκος 4.235 χλστ. Σε ότι έχει να κάνει με τη δομή του αμαξώματος αλλά και τις επιλογές στα μηχανικά μέρη, πρέπει να σημειώσουμε πως το νέο i30 δεν «αποκλίνει» σημαντικά σε σχέση με το «αδελφό» Kia cee’d.
Έτσι, κάτω από το καπό συναντάμε τα γνωστά μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1,4, 1,6 και 2,0 (με 109, 122 και 143 ίππους, με την τελευταία όμως έκδοση να μην εισάγεται στη χώρα μας), που σε κάθε περίπτωση κινούν ικανοποιητικά το νέο οικογενειακό των Κορεατών. Όσον αφορά τη συμπεριφορά, το i30 χαρακτηρίζουν στοιχεία, όπως η ικανοποιητική άνεση και η ραφιναρισμένη συμπεριφορά, ακόμα και υπό πίεση.
Από εκεί και πέρα, περνώντας σε πιο… πρακτικές παραμέτρους, και συγκεκριμένα στο εσωτερικό, το βασικό στοιχείο, πέραν των επαρκέστατων για τέσσερις ή και πέντε επιβάτες χώρων, είναι το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, μιας και όλες οι εκδόσεις που θα δούμε και στη χώρα μας, θα διαθέτουν, μεταξύ άλλων, ESP, 6 αερόσακους, ABS καθώς κι ένα πλήρες ηχοσύνολο με θύρα USB και θύρα για ipod.
Σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις, οι επίσημες πωλήσεις του νέου Hyundai i30 θα ξεκινήσουν στη χώρα μας περί τις 15 Ιουλίου σε τιμές, που, αν και δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί, εκτιμάται ότι θα ξεκινούν από τα 14.000 περίπου ευρώ. _Χ.Α.