top icon
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε στη Μαδρίτη το νέο Smart fortwo

Οι συστάσεις είναι περιττές με το συγκεκριμένο «αυτοκινητάκι» και ειδικά όταν μιλάμε για την ελληνική αγορά. 

Ένα Smart υπάρχει σχεδόν σε κάθε στενάκι των πόλεών μας, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα όλων των εποχών! Ας δούμε λοιπόν τι μέρος λόγου είναι ο αντικαταστάτης ενός μοντέλου, που έκανε 770.000 πωλήσεις από το 1998 που πρωτοεμφανίστηκε.
 
Μέσα στη πόλη της Μαδρίτης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την νέα γενιά του δημοφιλούς Fortwo για να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι τις όποιες βελτιώσεις του σε σχέση με τον προκάτοχο. Και είναι αρκετές: σημειώστε λοιπόν ότι πρόκειται για το ίδιο πρακτικό αυτοκίνητο το οποίο μπορείτε να το παρκάρετε οπουδήποτε, να κινηθείτε με άνεση και οικονομία μέσα στις μεγαλουπόλεις και όλα αυτά πάντα με στυλ και γοητεία. Όλα τα παραπάνω στοιχεία διατηρούνται και στην νέα γενιά, ενώ προστίθενται και μερικά ακόμη πολύ ουσιαστικά…
 
Το νέο Smart Fortwo μεγάλωσε κατά 19,5 εκ. με στόχο να βελτιωθεί η οδηγική του συμπεριφορά, να ενισχυθεί η ασφάλειά του (στάνταρ τα ESP, ABS και BAS ενώ διατίθεται και με αερόσακους οροφής!) αλλά και να αυξηθούν αισθητά οι αποθηκευτικοί του χώροι κατά 70 λίτρα, όντας τώρα πια στα 220 λίτρα. Καθόλου άσχημα δηλαδή για ένα όχημα που μπορεί να εξυπηρετήσει αποκλειστικά δύο άτομα. Αλλαγές όμως είχαμε και στα κινητήρια σύνολα, αφού πλέον εφοδιάζεται με έναν ολοκαίνουριο –τρικύλινδρο- κινητήρα 1.000 κ.εκ., που αποδίδει 61 ή 71 ίππους στην ατμοσφαιρική και 84 ίππους στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση. Επιπλέον, διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα 800 κ.εκ., απόδοσης 45 ίππων και κατανάλωσης περίπου 3,4 λίτρων/100 χλμ. Ο «ενοχλητικός» ηλεκτρονικός κόφτης εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά επεμβαίνει 10 χλμ./ώρα πιο ψηλά σε σχέση με το παρελθόν, στα 145 χλμ./ώρα.
 
Αφήσαμε τελευταία την πιο σημαντική αλλαγή στο νέο Smart η οποία έχει να κάνει με τον τομέα που αποτελούσε και τo αδύνατο σημείο του, το «νευρικό» κιβώτιο ταχυτήτων… Εξακολουθεί να είναι ημιαυτόματο σειριακό, αλλά οι έξι σχέσεις έγιναν –σωστά- πέντε, με τους μηχανικούς να επεμβαίνουν στο λογισμικό προσπαθώντας να πετύχουν πιο ήρεμες αλλαγές, σε σχέση με το παρελθόν. Μετά την σύντομη βόλτα μας στην ισπανική πόλη, διαπιστώσαμε ότι η αίσθηση του συστήματος μετάδοσης είναι σαφώς βελτιωμένη, το αποτέλεσμα όμως εξακολουθεί να μην είναι τέλειο… Αυτό όμως που εξακολουθεί να βρίσκεται σε κορυφαία –χαμηλά- επίπεδα είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου, η οποία υπολογίζεται στα 5 λίτρα/100 χλμ.
 
Ανανεωμένο και πιο «ώριμο» και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, με τους δύο επιβάτες να έχουν πλέον περισσότερο χώρο στην διάθεσή τους και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι ποιοτικά.
 
Χαράς ευαγγέλια όμως και για τους λάτρεις του νέου κάμπριο Smart, το οποίο είναι εφοδιασμένο με μία νέα ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που ανοίγει και κλείνει ανεξάρτητα από την ταχύτητα του αυτοκινήτου και σε όλο το φάσμα της! Επιπλέον, το θερμαινόμενο πίσω τζάμι είναι πλέον γυάλινο και τοποθετημένο ψηλότερα έτσι ώστε να εξασφαλίζεται μεγαλύτερος χώρος αποσκευών όταν η οροφή είναι κατεβασμένη.
 
Σύντομα, θα έχουμε να πούμε και περισσότερα για το νέο Smart Fortwo όταν θα το οδηγήσουμε και επί ελληνικού εδάφους. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει τον Απρίλιο ως κουπέ και κάμπριο και στις γνωστές εκδόσεις Pure, Pulse και Passion. Όσο για την τιμή του; Αυτό ακριβώς είναι και το καλό του χαρτί, αφού παραμένει σταθερή στα 9.700 ευρώ, σε σχέση με την βασική έκδοση του προηγούμενου μοντέλου το οποίο όμως ήταν φτωχότερο σε εξοπλισμό και πιο αδύναμο…
 
Για όσους δεν έμειναν ικανοποιημένοι, τους ενημερώνουμε ότι τον Μάρτιο στην Γενεύη αναμένουμε την έκδοση Brabus ενώ στα τέλη του έτους και την υβριδική πρόταση του Smart!_Μ.Σαλ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ