top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε: Mitsubishi ASX 1.6 Di-D

Επανερχόμαστε λοιπόν με την δοκιμή του ανανεωμένου Mitsubishi ASX με τον νέο κινητήρα 1.6 Di-D των 114 ίππων και όπως σας υποσχεθήκαμε, έπειτα από τις μετρήσεις του στο Ακραίφνιο, αναφέρουμε…  

Θυμίζουμε ότι η Mitsubishi αντικατέστησε τον 1.8 diesel με τον πιο σύγχρονο και οικολογικό 1.6 Di-D, προδιαγραφών Euro 6, απόδοσης 114 ίππων/3.600 σ.α.λ. με ροπή 270 Nm/1.750 σ.α.λ. και στιγμιαία λειτουργία overboost 285 Nm (από 1.600 σε 1.650 bar). Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι προϊόν συνεργασίας της Mitsubishi με την PSA και πρόκειται για ένα κλασικό 8βάλβιδο diesel σύνολο με σωστή απόδοση από χαμηλά αλλά με μειωμένη πάνω από τις 3.500 σ.α.λ., σε σχέση με το απερχόμενο 1.8 των 150 ίππων το οποίο δούλευε καλύτερα μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. Το βελτιωμένο όμως μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων το βοηθάει αρκετά, με αποτέλεσμα η έλλειψη των 36 ίππων να μην είναι τόσο έντονη στην χρήση.

3,2, 1… και το περίφημο “0-100” πραγματοποιείται σε 11,7 δλ. έναντι 10,5 δλ. που είχαμε σημειώσει με το 1.8. Λίγο αργότερα, τα όργανα μετρήσεων αναγράφουν διαφορά και στις τιμές ρεπρίζ, υπέρ της προηγούμενης έκδοσης των 150 ίππων, αλλά καλύτερο “120 – 0”, αφού το 1.6 ακινητοποιήθηκε σε μόλις 58,8 μέτρα, σε σχέση με τα 64 μέτρα που είχαμε χρειαστεί για το 1.8. Αν τώρα στην εξίσωση προσθέσουμε και το βενζινοκίνητο 1.6, τότε το νέο diesel υπερέχει ξεκάθαρα, ενώ όπως αποδείχθηκε στην πράξη είναι και το πιο οικονομικό ASX που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, αφού η μέση τιμή των ημερών που το έχουμε στην κατοχή μας, κυμαίνεται στα 7,4 λίτρα/100 χλμ.

Ενδεικτικά – Μετρήσεις 4Τ:

1.6 Diesel (Νέο)

0-100 χλμ./ώρα: 11,7 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 58,8 μέτρα

80 – 110 με 3η: 6,5 δλ.

120 – 140 με 4η: 8,4 δλ.

0 – 1000 μέτρα: 33,3 δλ. / 154,5 χλμ./ώρα

Μέση κατανάλωση: 7,4 λίτρα/100 χλμ.

1.8 Diesel:

0-100 χλμ./ώρα: 10,5 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 64 μέτρα

80 – 110 με 3η: 5,8 δλ.

120 – 140 με 4η: 6,0 δλ.

0 – 1000 μέτρα: 32,1 δλ. / 165,4 χλμ./ώρα

Μέση κατανάλωση: 7,7 λίτρα/100 χλμ.

1.6 Βενζίνη

0-100 χλμ./ώρα: 11,6 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 65,3 μέτρα

80 – 110 με 3η: 7,3 δλ.

120 – 140 με 4η: 10,1 δλ.

0 – 1000 μέτρα: 33,4 δλ. / 155,7 χλμ./ώρα

Μέση κατανάλωση: 9,7 λίτρα/100 χλμ.

Εκτός όμως από τον κινητήρα, θυμίζουμε ότι οι αναβαθμίσεις του Mitsubishi ASX περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, την ύπαρξη πλέον εντός μπουτόν All Wheel Control (AWC) το οποίο αντικατέστησε τον περιστροφικό επιλογέα, ανανεωμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που συμβάλει στην βελτιωμένη συμπεριφορά και οδηγική άνεση. Περνώντας τώρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (νέα υφάσματα και νέο χρωμιωμένο ένθετο στις εμπρός πόρτες), διαπιστώσαμε την ποιοτική αναβάθμιση που αναφέρει η εταιρεία, αλλά θα θέλαμε ακόμη πιο σύγχρονη εμφάνιση εν έτη 2015. Παρ’ όλα αυτά, τα ποιοτικά υλικά του αυτοκινήτου και το ιαπωνικό τους δέσιμο, έρχεται να καλύψει τις όποιες αισθητικές κυρίως ενστάσεις μας.

Τέλος, σημειώστε ότι οι τιμές του είναι μειωμένες σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του 1.8 και με σωστό εξοπλισμό. Ξεκινάει από τα 22.560 ευρώ για την έκδοση 4Χ2 και 24.860 ευρώ για την τετρακίνητη._Μ. Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ