Στην τέταρτη πλέον γενιά του, το Honda CRV προσγειώνεται στα θέλω της ευρωπαϊκής αγοράς, με προσθιοκίνητη έκδοση και τον 1600άρη τουρμποντίζελ i-DTEC που από την αρχή του έτους προστέθηκε και στην γκάμα του Civic.
Μπορεί εντός Ελλάδας να στρεφόμαστε σε ολοένα και μικρότερους κινητήρες προς αποφυγήν τεκμηρίου, αλλά για καλή μας τύχη και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι, για λόγους που βασικά έχουν να κάνουν με τη χαμηλή κατανάλωση και τις ανάλογες εκπομπές ρύπων, δεν πάνε πίσω. Χάρη σ’ αυτό το γεγονός, το downsizing αποτελεί στόχο κάθε εργοστασίου, ο οποίος για το CRV παίρνει μορφή με την προσθήκη στην γκάμα του μοντέλου του νέου 1600άρη ντίζελ της Honda με τους 120 ίππους και -για την περίπτωση- τα 119 γρ. CO2/χλμ.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη χώρα μας, οι τετρακίνητες εκδόσεις είτε με το δίλιτρο βενζινοκινητήρα είτε με τον ντίζελ των 2,2 λίτρων αποδεικνύονται άνευ ουσιαστικού ενδιαφέροντος, κάτι που σημαίνει ότι το νέο σύνολο, το οποίο θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, από το Οκτώβριο που θα λανσαριστεί, θα αποτελεί και τη μόνο “αληθινή” πρόταση.