Το νέο Micra ίσως δε θα μπορούσε να διαλέξει καταλληλότερη στιγμή για να κάνει μια τόσο μετρημένη κίνηση. Ανταγωνιστές όπως το Hyundai i20, το Mazda 3 και το Suzuki Swift δεν αστειεύονται
Αρχικά θα έπρεπε να ρίξει το χαρτί της προχωρημένης σχεδίασης -που χαρακτήριζε την προηγούμενη γενιά-, μιας και αυτό το φύλλο το κρατά το Juke. Οπωσδήποτε θα έπρεπε να τραβήξει το χαρτί του κόστους, κάτι που σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς εξασφαλίζει ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία. Για αυτό και εγκατέλειψε την παραδοσιακή του γενέτειρα, το Σάντερλαντ της Αγγλίας, και ξενιτεύτηκε ανά τον κόσμο (Κίνα, Ινδία, Ταϊλάνδη, Μεξικό). Έτσι, από τη μία για τις εντός ΕΕ χώρες το Micra επιβαρύνεται με επιπλέον 10% φόρο, από την άλλη όμως καταφέρνει να προσφέρει μια εξαιρετική σχέση εξοπλισμού-τιμής. Ας δούμε, λοιπόν, πώς ανακατεύεται η τράπουλα.