Στον απόηχο του ράλλυ Λισαβόνα–Ντακάρ 2007, η VW επέλεξε την Τυνησία για την παρουσίαση του ανανεωμένου VW Touareg.
Aν κάτι πρέπει να σημειωθεί αναφορικά με την αίσθηση που άφησαν η υπεύθυνοι της εταιρείας στους εκπροσώπους του Τύπου για το ποια θα είναι η πολιτική που θα ακολουθήσουν στο επαναλανσάρισμα του μοντέλου, αυτό είναι πως όλα θα συνεχιστούν ως έχουν. Οι Γερμανοί είναι παραπάνω από ικανοποιημένοι από τις 300.000 πωλήσεις παγκοσμίως στα τέσσερα χρόνια που κυκλοφορεί το Touareg και χωρίς να κυνηγούν το κάτι παραπάνω αισιοδοξούν στη συνέχιση της καλής του εμπορικής πορείας. Άρα, θεωρώντας τη συνταγή επιτυχημένη, αρκέστηκαν σε αλλαγές αναζωογόνησης και όχι ουσίας.
Κάτι που σημαίνει ότι το νέο Touareg μπορεί να διαθέτει πλέον, στάνταρ ή προαιρετικά, κάποια στοιχεία, όπως Automatic Cruise Control, Σύστημα Προεδοποίησης για Επερχόμενα Οχήματα όταν αυτά βρίσκονται στις «τυφλές γωνίες» και συνολικά 2.300 (!) νέα κομμάτια, αλλά στην πράξη παραμένει ανάλογο του κατά τ’ άλλα αποδεδειγμένα καλού προκατόχου του.
Σημειώνουμε εδώ, πως σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, ο προηγούμενος 4,2 V8 κινητήρας «μετετράπη» σε FSI, κάτι που, για την περίπτωση, σημαίνει 40 επιπλέον ίππους (350 ίπποι) και 1 λίτρο χαμηλότερη κατανάλωση/100 λίτρα συγκριτικά με τον προηγούμενο, σύμφωνα με την εταιρεία. Στην πράξη, η διαφορά είναι εμφανής τόσο σε απόδοση, όσο και στη λειτουργία του συνόλου που είναι χαρακτηριστικά πιο «ομαλή». Όσο για το κέρδος από τη χαμηλότερη κατανάλωση, σημειώνουμε (και πάλι!) ότι οι FSI «θέλουν» καύσιμο 98 οκτανίων, άρα…
Το νέο Touareg βρίσκεται ήδη στα καταστήματα του δικτύου της VW στην Ελλάδα, ενώ οι τιμές του, ανάλογα με την έκδοση, θα είναι από 3.500 έως και 8.000 χαμηλότερες από αυτές του μοντέλου πρώτης γενιάς!_Ε.Ξ.