H Mitsubishi πραγματοποίησε στην Αττάλεια της Τουρκίας την πρώτη Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου της «εργαλείου» L200
Αψηφώντας κρύο και «πουλερικά» η Mitsubishi πραγματοποίησε στην Αττάλεια της Τουρκίας την πρώτη Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου της «εργαλείου» L200.
Το αυτοκίνητο έκανε την πρώτη του εμφάνιση την 1η Δεκεμβρίου 2005 στο σαλόνι της Μπολόνια, δίνοντας σε όλους τότε να καταλάβουν ότι είναι σαφώς επηρεασμένο από τα «θηρία» του Ντακάρ!
Το νέο L200 κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Laem Chabang, όπου και παράγονται όλα τα Mitsubishi pickup ενός τόνου.
Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου αλλά και σε κάθε συζήτηση που είχαμε με τους ανθρώπους της εταιρείας, μας δόθηκε να καταλάβουμε ότι η ανάγκη να βγει στην παραγωγή δυναμικά το νέο Mitsubishi L200 έγινε ακόμη πιο επιτακτική μετά την άφιξη των νέων Nissan Navara και Toyota Hilux.
Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο αποτελεί το νούμερο 3 στις πωλήσεις της Ευρωπαϊκής Mitsubishi, πίσω από τα Colt και Lancer, δημιουργώντας το 16% των πωλήσεων και το 18% των εσόδων της.
Ας περάσουμε όμως στο κυρίως πιάτο. Το Ευρωπαϊκό L200 λοιπόν (Σ.σ.: στην Αμερική, ονομάζεται Raider και παράγεται σε συνεργασία με τη DaimlerChrysler) είναι εφοδιασμένο με έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο, κινητήρα 2.500 κ.εκ. απόδοσης 136 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπής 32 χλγμ. στις 2.000 σ.α.λ. Θυμίζουμε ότι οι αντίστοιχες τιμές του προκατόχου του ήταν 115 ίπποι/4.000 σ.α.λ. και 24 χλγμ./2.000 σ.α.λ.
Τι συμβαίνει τώρα επιγραμματικά με τον ανταγωνισμό; Οι 174 ίπποι του Navara και οι 102 του Hilux, τοποθετούν το L200 στην άτυπη δεύτερη θέση των επιδόσεων κάτι όμως που στην Mitsubishi έδειξαν να το σκέφτονται αρκετά.
Έτσι, ο νέος τους «εργάτης» είναι περίπου 200 κιλά ελαφρύτερος έναντι των αντίζηλών του, ενώ στην παραγωγή θα διατίθεται και ένα κιτ βελτίωσης το οποίο θα αυξάνει την ιπποδύναμή του στους 160+ ίππους!
Ταυτόχρονα ο κινητήρας του Mitsubishi είναι ο μοναδικός που πληροί τις προδιαγραφές Euro 4 στην κατηγορία pickup 1 τόνου.
Σε απλή και διπλοκάμπινη έκδοση το νέο L200 διαθέτει δύο κιβώτια ταχυτήτων. Ένα μηχανικό σωληνοειδούς δομής 5 σχέσεων και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με εμπλοκή σχέσης overdrive και υψηλότερη ικανότητα μεταφοράς ροπής.
Αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το τέως L200 και στις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου. Διαθέτοντας σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης «Super Select», επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση στο κιβώτιο της τετρακίνησης ανάλογα πάντα με τις οδηγικές συνθήκες που καλείται να προσπεράσει.
Η «μετατροπή» από πίσω κίνηση σε τετρακίνηση πραγματοποιείται και εν κινήσει με ταχύτητα κάτω από 100 χλμ./ώρα και ανεξάρτητα από το είδος του οδοστρώματος.
Στην εταιρεία, θέλοντας να δικαιολογήσουν το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δεν διαθέτει και αυτό με την σειρά του κάποιο περιστροφικό διακόπτη επιλογής τετρακίνησης, υποστηρίζουν ότι παρέμειναν πιστοί στο συγκεκριμένο επιλογέα, για λόγους πρακτικότητας.
Μεγάλο πλεονέκτημα του νέου pickup της Mitsubishi και οι διαστάσεις του. Αν και είναι το μικρότερο εξωτερικά με μήκος στα 5 μέτρα, είναι από τα πιο άνετα της κατηγορίας του στους εσωτερικούς χώρους, οι οποίοι μάλιστα δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από την λειτουργικότητα και την άνεση αυτοκινήτων άλλων κατηγοριών.
Μέσα σε όλα τα «καλούδια» του νέου L200, εντύπωση μας έκανε το ηλεκτρικό(!) παράθυρο, που χωρίζει την καμπίνα με την καρότσα!
Το νέο Mitsubishi L200 αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Απρίλιο. Δυστυχώς όμως οι τιμές του δεν έγιναν γνωστές στην παρουσίαση στην Αττάλεια. Σύμφωνα πάντως με τους ανθρώπους της εταιρείας θα κυμαίνεται λίγο χαμηλότερα από αυτή του μεγάλου «αντιπάλου», Nissan Navara.
Για όσους βιάζονται να το συναντήσουν επί ελληνικού εδάφους, τους ενημερώνουμε ότι κατά πάσα πιθανότητα το εντυπωσιακό pickup της Mitsubishi θα κάνει την πρώτη του πανελλήνια εμφάνιση στις 6-9 Απριλίου στο MΕΚ Παιανίας στα πλαίσια της έκθεσης κυνηγιού «Ντιάνα». Περισσότερα νέα για το μοντέλο, όταν με το καλό το οδηγήσουμε και στους ελληνικούς δρόμους!_Μ.Σαλ.
Υ.Γ.: Όπως προείπαμε η δοκιμή του αυτοκινήτου έγινε με απόλυτη επιτυχία στην γειτονική Τουρκία. Από την ολιγοήμερη αυτή εμπειρία μας, διαπιστώσαμε ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο τρομακτικά όσο τα βλέπουμε στην τηλεόραση και τα διαβάζουμε στις εφημερίδες. Κρύο και χιόνι υπάρχει αρκετό αλλά όχι σε τέτοιο σημείο ώστε να έχει παραλύσει ολόκληρο το κράτος.
Η νόσος των πουλερικών αναμφισβήτητα υφίσταται και απαιτεί τεράστια προσοχή αλλά αν δεν είχαμε ενημερωθεί από εδώ, δεν θα το είχαμε καταλάβει ποτέ, αφού δεν υπέπεσε στην αντίληψή μας το παραμικρό άγχος και σε καμιά περίπτωση, φοβία και πανικός. Βέβαια από την άλλη θα μου πείτε, ότι επισκεφθήκαμε μόνο τις εξευρωπαϊσμένες Κωνσταντινούπολη και Αττάλεια, και ότι αλλού ο κόσμος παθαίνει από την παγωνιά και τις κότες…
Μπορεί να είναι και έτσι, όμως η κινδυνολογία και η τρομοκρατία πότε δεν έκαναν καλό. Ας το θυμόμαστε αυτό…