X
Δοκιμές

Mercedes Vito Tourer Long 111 CDI

Παρέα με τους drumvoice αποβιβαζόμαστε από το 8θέσιο «Long» Vito Tourer και αναστατώνουμε τα Θέατρα Βράχων!

ΘΑ μπορούσε να θεωρηθεί και ως επαγγελματική δυσμένεια από την πλευρά της διεύθυνσης σύνταξης, η οποία αποφάσισε εν μέσω κρουστών, εγχόρδων και σχετικής πλάκας, βεβαίως βεβαίως… να μας αναθέσει τη δοκιμή και τη συμβίωση κάποιες ημέρες με ένα αυτοκίνητο μήκους 5.140 χλστ.(!), και παρά το γεγονός ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι κατοικούμε στα σύνορα Βύρωνα με Παγκράτι. Η εργατιά όμως αντέδρασε, και σκέφτηκε τη διέξοδο προς τη σωτηρία. Σύμφωνοι, θα φωτογραφίσουμε στα μέρη μας, αλλά εκεί που θέλουμε εμείς, πιο ψηλά. Εκεί που δε θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα παρκαρίσματος και ταυτόχρονα θα ταιριάξουμε τον ιδανικό «ανθρωπομεταφορέα» Mercedes Vito Tourer με μία από τις πιο ιδιαίτερες μουσικές παρέες κρουστών της χώρας μας, τους drumvoice!

Στη σκιά των βράχων…

Νά ‘μαστε λοιπόν σε ένα από τα πιο ιδιαίτερα σημεία του Λεκανοπεδίου, το οποίο είναι άμεσα συνυφασμένο με τα καλλιτεχνικά δρώμενα της χώρας μας. Ποιος δεν έχει βρεθεί σε κάποια θεατρική παράσταση και, πόσω μάλλον, σε κάποια καλοκαιρινή συναυλία κάτω απ’ τα βράχια, στα φιλόξενα θέατρα «Μελίνα Μερκούρη» και «Άννα Συνοδινού», όπου, από τον Ιούνιο έως το Σεπτέμβριο συνήθως, πραγματοποιείται το γνωστό και ομώνυμο Φεστιβάλ; Εμείς, βέβαια, είμαστε εδώ λίγους μήνες νωρίτερα, με τους υπευθύνους να ανταποκρίνονται άμεσα στο αίτημά μας, και τις εικόνες μας να αποκτούν αμέσως ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.

Ο ιδρυτής των drumvoice, Πέτρος Κούρτης, γνωστός σε πολλούς και από τη μουσική εμπλοκή του στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, παρέα με τρία ακόμα μέλη της μπάντας, τον Μάκη Κρέτση, τον Νίκο Νταρίλα και τον Γιώργο Φασόλη, φτάνουν και αυτοί με το δικό τους van -επίσης της Mercedes- γεμάτο από ιδιαίτερα κρουστά, τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε στη φωτογράφιση. Το δικό μας Tourer, στο ακρυλικό γκρι Pebble, είναι ουσιαστικά στη μεσαία (Long) από τις τρεις εκδοχές του με βάση τις διαστάσεις του αμαξώματος, με τη βασική, Compact, να έχει μήκος 4.895 χλστ., ίδιο όμως μεταξόνιο με τη δική μας, στα 3.200 χλστ., και τη μεγαλύτερη να ονομάζεται «Extra Long», με μήκος 5.370 μέτρα και μεταξόνιο 3.430 χλστ.

Σχεδιαστικά είναι ακόμα πιο ελκυστικό σε σχέση με το προγενέστερο Vito, θυμίζοντας ακόμα πιο πολύ τη νέα V-Class, τόσο στα εντός όσο και στα εκτός, ενώ στα «συν» του είναι και ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd: 0,32), και παρά το μεγάλο όγκο του. Στα σημαντικά στοιχεία για τη συγκεκριμένη κατηγορία, σημειώστε ότι ο όγκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 5,5, τα 6,0 και τα 6,6 κ.μ., το πλάτος του είναι 1.685 χλστ. (1.270 χλστ. μεταξύ των θόλων), το ωφέλιμο ύψος είναι 1.408 χλστ. και το μήκος είναι 2.433, 2.678 και 2.908 χλστ. στο μεγαλύτερο της σειράς.

Τι κινητήρες συναντάμε όμως κάτω από το καπό του; Ο λόγος ουσιαστικά για δύο 4κύλινδρους ντίζελ, με σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail και υπερτροφοδότηση. Με την κίνηση εμπρός και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέρεται στην αρχική έκδοση των 1.598 κ.εκ., 109 CDI, με 88 ίππους, και 111 CDI, με 114 ίππους, όπως αυτή της δοκιμής μας, με μέση εργοστασιακή κατανάλωση στα 6,4 λίτρα/100 χλμ., η οποία, όπως είδαμε, είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα! Ταυτόχρονα, όμως, διατίθεται και με τον πετρελαιοκινητήρα των 2.143 κ.εκ. στις εκδόσεις 114 CDI (136 ίππους), 116 CDI (163 ίππους) και 119 BlueTEC (190 ίππους). Σε αυτές τις τρεις περιπτώσεις, η κίνηση είναι στους πίσω τροχούς, με τα μηχανικά σύνολα να συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο 7 σχέσεων 7G-Tronic Plus, το οποίο μάλιστα είναι μονόδρομος στην επιλογή για την έκδοση των 190 ίππων. Σημειώστε, τέλος, ότι διατίθεται ήδη και το τετρακίνητο Vito Tourer, στην έκδοση 119 CDI, ενώ από το καλοκαίρι περιμένουμε την τετρακίνηση να συνδυάζεται και με το 116 CDI.

Οδηγώντας το, δε θα αργήσεις να αντιληφθείς πως, είτε κινείσαι μαζί του στα στενά του Βύρωνα είτε στο Εθνικό Δίκτυο, πρόκειται για ένα «κανονικό» αυτοκίνητο. Σωστό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο μεταφέρει ανά πάσα στιγμή όλες τις πληροφορίες από το δρόμο, φρένα ικανά να ακινητοποιήσουν από τα 120 χλμ./ώρα το περίπου 2 τόνων αμάξωμα σε 65,7 μέτρα, την ίδια ώρα που το «0-100» πραγματοποιείται μέσα σε 16,7 δλ., νούμερα εξαιρετικά για την κατηγορία, αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για ένα 1.600άρι ουσιαστικά, το οποίο παρ’ όλα αυτά κινείται αξιοπρεπέστατα, με ασφάλεια αλλά και πολύ οικονομικά.

Sold out!

Εάν το Vito ήταν μουσική παράσταση σε κάποιο θέατρο όπως τα δύο εμβληματικά της φωτογράφισής μας, τότε η επιτυχία της θα ήταν δεδομένη. Όνομα Mercedes, χαμηλή κατανάλωση, μεγάλα διαστήματα μεταξύ των σέρβις έως 40.000 χλμ., πολλές επιλογές σε εξοπλισμό, κινητήρες και αμάξωμα, αλλά και οδηγικά χαρακτηριστικά αντάξια της κατηγορίας των επιβατικών αυτοκινήτων. Τι άλλο να ζητήσει κανείς, όταν ψάχνεται για ένα όχημα 365 ημερών, ολόκληρου του 24ώρου και ικανό να μεταφέρει με ασφάλεια και στυλ από δύο έως εννέα επιβάτες, μερικές φορές μαζί με τα μουσικά τους όργανα;_ 4Τ

Ευχαριστούμε πολύ το Διαδημοτικό Δίκτυο Πολιτισμού Βύρωνα & Δάφνης-Υμηττού και τους ευγενέστατους ανθρώπους του, για την άδεια που μας έδωσαν να πραγματοποιήσουμε τη φωτογράφισή μας στα Θέατρα Βράχων.

www.festivalvraxon.gr

 

Οι drumvoice είναι μαζί από το τέλος του 2004, με τον Πέτρο Κούρτη να ιδρύει αυτήν την ιδιαίτερη μουσική παρέα κρουστών, η οποία αποτελείται ουσιαστικά από μαθητές του -όλοι τους επαγγελματίες μουσικοί πλέον-, από την περίοδο που αυτός δίδασκε στο ωδείο Φίλιππος Νάκας. Ο χώρος τους βρίσκεται στο Βοτανικό, και συγκεκριμένα στο Playground Studio, όπου πραγματοποιούν τις πρόβες τους, αλλά προετοιμάζουν και όλα αυτά τα ιδιαίτερα project στα οποία συνδέουν, μουσικά πάντα, το όνομά τους. Τα μέλη της ομάδας, περίπου δώδεκα τον αριθμό, συν κάποιους guest, έχουν εξειδίκευση σε κρουστά μουσικά όργανα διάφορων εθνικοτήτων αλλά και σε οποιοδήποτε αντικείμενο σχετικό με την κρούση, από τα οποία φυσικά παράγεται μουσική. Κάτι σαν τους Stomp, για παράδειγμα…

Η εταιρεία Artventure-Περιπέτειες Τέχνης, το λογότυπο της οποίας ίσως να προσέξατε πάνω στο δικό τους van, αποτελεί ουσιαστικά το νομικό πρόσωπο που στηρίζει την όλη προσπάθεια, διαχειρίζεται τις παραστάσεις τους κτλ. Ενώ οι ίδιοι έχουν επιλέξει να μη βγαίνουν πολύ στη δημοσιότητα, αξίζει να αναφερθεί ότι ως ομάδα έχουν συμμετάσχει μεταξύ άλλων, και εκτός των προσωπικών μουσικών σταδιοδρομιών που έχει το κάθε μέλος των drumvoice, σε πολλά σημαντικά event, όπως στην τελετή λήξης των Μεσογειακών Αγώνων στην Πεσκάρα, στα Θερμοπύλαια, στο Σπάρταθλον και σε πολλά ακόμα, όπως είναι για παράδειγμα η συμμετοχή σε πολύ σημαντικά συνέδρια.

Πού θα τους δεις; Από το Θέατρο των Δελφών έως το Ζάππειο Μέγαρο και από την αίθουσα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής μέχρι και σε ένα Special Event σε κάποιο ξενοδοχείο. Απενοχοποιημένοι, χωρίς στεγανά, έχουν ως μοναδικό στόχο να περνούν ωραία με αυτό που τόσο αγαπούν και ξέρουν να κάνουν τόσο καλά και, φυσικά, να ζουν από αυτό. Παίζοντας μουσική, σε ένα διαφορετικό επαγγελματικό επίπεδο για τα δεδομένα της χώρας μας!

Περισσότερες πληροφορίες: www.artventure.gr

 

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Οι εκδόσεις του Vito Tourer με βάση τον εξοπλισμό είναι οι Base, Pro και η πιο πλούσια Select. Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί σε όλες στον τομέα της ασφάλειας, με το νέο Vito να εξοπλίζεται με έως οκτώ αερόσακους, ενώ για πρώτη φορά στην έκδοση μεταφοράς προσωπικού Tourer οι αερόσακοι οροφής εκτείνονται σε όλες τις σειρές καθισμάτων. Επιπλέον, εξοπλίζεται με Adaptive ESP, με Crosswind Assist για τους πλευρικούς ανέμους, με Attention Assist για προειδοποίηση κόπωσης οδηγού, συστήματα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, ελέγχου των τυφλών γωνιών του αμαξώματος, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης και πολλά ακόμα ανάλογα συστήματα των μετρ της Mercedes. Η τιμή της βασικής έκδοσης Base 111 CDI Long είναι στα 32.281 ευρώ, ενώ με το δικαίωμα απόσυρσης πέφτει στα 30.851 ευρώ.

Όταν το Vito Tourer είναι στην έκδοση Pro, όπως αυτή της δοκιμής μας, σημαίνει ότι μπορεί να φιλοξενήσει έξι επιβάτες (τρεις και τρεις) πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό. Σύνολο οκτώ, λοιπόν (εννέα η βασική έκδοση των Vito Tourer, επτά ή οκτώ προαιρετικά), με το κάθισμα που συναντάς με το που ανοίξεις την πλαϊνή πόρτα, χάρη στη λειτουργία Easy I entry, να επιτρέπει άνετη μετάβαση στην πίσω πίσω σειρά καθισμάτων. Σε περίπτωση που πρέπει να μεταφερθεί ογκώδες φορτίο, τα ενιαία καθίσματα αφαιρούνται, χαρίζοντας απλόχερα έναν τεράστιο χώρο φόρτωσης. Το ωφέλιμο φορτίο έχει αυξηθεί κατά 120 κιλά σε σχέση με της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.

 

ΥΠΕΡ/ΧΩΡΟΙ/ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

ΚΑΤΑ/ΤΙΜΗ (ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ)

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!