Την περιοχή της Τοσκάνης επέλεξε η Mazda, για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του "6" δεύτερης γενιάς
Με πίστη στον προϋπάρχοντα σχεδιασμό και στην καλή πορεία του μοντέλου, οι άνθρωποι της Mazda προχώρησαν σε πολύ μικρές σχεδιαστικές επεμβάσεις. Νέας σχεδίασης μπροστινός και οπίσθιος προφυλακτήρας, σκουρόχρωμος χρωματισμός στο εσωτερικό των εμπρός φωτιστικών σωμάτων με το σχήμα και τη διάταξη να παραμένει ως είχε. Στο εσωτερικό, ο ασημί χρωματισμός της κονσόλας αντικαταστάθηκε με μαύρου χρώματος τιτάνιο, ενώ η προσθήκη ηχομονωτικών υλικών προσφέρει την αίσθηση καλύτερης απόσβεσης των θορύβων.
Όμως, πέρα από τις σχεδιαστικές επεμβάσεις, ο άνθρωποι της Mazda προχώρησαν σε νέες ρυθμίσεις στους κινητήρες τους αποδίδοντας την ίδια ή καλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, καθώς και ίδια ή μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Συγκεκριμένα, ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης αποδίδει πλέον 147 ίππους και 18,7 χλγμ. ροπής, ενώ ο 2λιτρος πετρελαίου αποδίδει είτε 121 ίππους και 32,6 χλγμ. ροπής είτε 143 ίππους και 36,7χλγμ. ροπής. Ένα νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων συνοδεύει όλους τους κινητήρες πλήν του 1.8 που είναι με το γνωστό 5άρι. To νέο κιβώτιο δε διαφοροποιείται από την αίσθηση που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία, ωραίο, με όχι μεγάλες διαδρομές, αλλά με σφιχτό κούμπωμα, ενώ το προϋπάρχον αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων αντικαταστάθηκε με ένα νέο 5άρι.
Παρά το γεγονός ότι δεν έγινε λόγος για αλλαγή στη ρύθμιση των αναρτήσεων, η βελτιωμένη ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου πιθανώς να οφείλεται στην ενίσχυση του πλαισίου και την τοποθέτηση επιπλέον ηχομονωτικών υλικών.
Η ανανέωση του μοντέλου αφορά όλες τις εκδόσεις του Mazda 6, σεντάν, χάτσμπακ και βάγκον, και αναμένεται στη χώρα μας το Σεπτέμβρη, με τιμές για το σεντάν με κινητήρα 1,8 λίτρων τα 21.490 ευρώ, με 2,0 τα 26.490 ευρώ, με 2,3 λίτρων τα 29.990 ευρώ, ενώ για τα χάτσμπακ και βάγκον η χρέωση είναι επιπλέον 500 και 1.000 ευρώ, αντίστοιχα._ K. T.