Πίσω από το προφανές μήνυμα της ανανέωσης του Hyundai i20 κρύβεται αυτό της επέλασης των ντίζελ, ακόμα και στην κατηγορία των σουπερμίνι. Επειδή, λοιπόν, δεν είναι όλα… μία από τα ίδια, δείτε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες διαφορές.
Στο πρόσφατο παρελθόν φάνηκε προς στιγμήν να παραδίδει τη σκυτάλη στο γκρουπ της VW, που με αιχμή του δόρατος τους TSI κινητήρες και το καταπληκτικό DSG κιβώτιο έκλεβε σταθερά τις εντυπώσεις. Το Υaris, όμως, δεν είχε πει την τελευταία του κουβέντα. Πάνω στην καλοδουλεμένη πλατφόρμα της τρίτης γενιάς και με τον βενιαμίν της οικογένειας D-4D, έδειξε ότι και πάλι μπορεί να αποτελεί το μέτρο σύγκρισης.
Το δε Punto μπορεί να βρίσκεται σε ένα σημείο της καριέρας του όπου άλλα αυτοκίνητα θα σκέφτονταν τη… συνταξιοδότηση, εδώ όμως η ιταλική κομψότητα λειτουργεί αλλιώτικα.