Το νέο Civic Tourer, προϊόν της ευρωπαϊκής ομάδας έρευνας και τεχνολογίας της Honda, συνδυάζει την πρακτικότητα και την ευρυχωρία με έναν θετικό συνδυασμό κατανάλωσης και επιδόσεων.
Το νέο Civic Tourer, προϊόν της ευρωπαϊκής ομάδας έρευνας και τεχνολογίας της Honda, συνδυάζει την πρακτικότητα και την ευρυχωρία με έναν θετικό συνδυασμό κατανάλωσης και επιδόσεων. Θα είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις Honda στην Ευρώπη από την άνοιξη του 2014 και θα διατίθεται με δύο κινητήρες: τον βενζινοκινητήρα 1.8 i-VTEC των 142 ίππων και το νέο 1.6 i-DTEC diesel. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο πρώτος της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, προσφέροντας οικονομία καυσίμου χωρίς συμβιβασμούς στην ισχύ και στις επιδόσεις. Το κινητήριο σύνολο αποδίδει ισχύ 120 PS και ροπή 300 Nm με επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. στο μικτό κύκλο, που μεταφράζεται σε αυτονομία 1.315 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 99 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Παρά το ότι είναι το χαμηλότερο και πιο συμπαγές wagon στην μικρομεσαία κατηγορία και μόλις 235mm μακρύτερο από το 5θ Civic, το νέο Tourer προσφέρει χώρο αποσκευών 624 λίτρων μέχρι το κάλυμμα (με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση). Επιπλέον, με τη βοήθεια του συστήματος Magic Seat της Honda, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται για τη δημιουργία μιας εντελώς επίπεδης επιφάνειας φόρτωσης με χωρητικότητα μέχρι 1668 λίτρα έως την επένδυση της οροφής.
Adaptive Damper System (ADS)
Ο πλούσιος χώρος αποσκευών υποστηρίζεται από το σύστημα Adaptive Damper System. Είναι η πρώτη φορά που ένα σύστημα πίσω προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων παρουσιάζεται σε αυτοκίνητο παραγωγής και περιλαμβάνει τρεις ρυθμίσεις -comfort, normal & dynamic (άνετη, κανονική και σπορ)– οι οποίες έχουν εξελιχθεί με κριτήριο τη βέλτιστη ευστάθεια και άνεση σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης και φορτίου. Έτσι το Civic Tourer προφέρει άνεση σε μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, παραμένοντας σταθερό και ευέλικτο σε συνθήκες οδήγησης υψηλών επιδόσεων.
Μία ακόμα καινοτομία είναι η δυνατότητα προσθήκης νέων τεχνολογιών ασφάλειας με την ονομασία Advanced Driving Assist Systems (Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδήγησης) της Honda σε όχημα κατηγορίας C. Αυτά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που βασίζονται στη φιλοσοφία Safety for Everyone (ʽΑσφάλεια για Όλους) συνδυάζουν αισθητήρες, κάμερες, παλμικά λέιζερ μικρής εμβέλειας (lidar) και τεχνολογίες ραντάρ και παρέχουν υψηλά πρότυπα ασφάλειας και άνεσης σε όλες στις συνθήκες για τον οδηγό και τους επιβάτες.