X
Παρουσιάσεις

Γνωρίζοντας το νέο Audi TT

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς κουπέ της Audi, που μέχρι σήμερα έχει φθάσει τις 500.000 πωλήσεις, σηματοδοτεί την απαρχή σημαντικών τεχνολογικών εξελίξεων για τον γερμανό κατασκευαστή.

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς κουπέ της Audi, που μέχρι σήμερα έχει φθάσει τις 500.000 πωλήσεις, σηματοδοτεί την απαρχή σημαντικών τεχνολογικών εξελίξεων για τον γερμανό κατασκευαστή.

Μπορεί λοιπόν η αισθητική του νέου μοντέλου να αποτελεί μια εξέλιξη της υπάρχουσας φόρμας όμως οι άνθρωποι της Audi τονίζουν πως κάτω από το εξωτερικό περίβλημα το νέο ΤΤ είναι αρκούντως επαναστατικό. Σχεδιαστικά λοιπόν διατηρούνται οι γνωστές αναλογίες της σιλουέτας, οι τονισμένες καμπύλες, η χαμηλή οροφή και οι μικρές γυάλινες επιφάνειες. Ωστόσο η εικόνα έχει αποκτήσει ένα σαφώς πιο επιθετικό ύφος χάρη στα στενόμακρα παραλληλόγραμμα εμπρός φώτα, τη μεγάλη εξαγωνική εισαγωγή αέρα αλλά και τη μεταφορά των τεσσάρων κύκλων του σήματος επάνω στο καπό που δημιουργούν μια σαφή οπτική συγγένεια με το Audi R8.

Κάτω από αυτή την εικόνα κρύβεται ένα πιο άκαμπτο κατά 23% πλαίσιο το οποίο βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου με το ΤΤ να έχει το πιο κοντό μέχρι στιγμής μεταξόνιο (2505 χιλ.) μεταξύ των μοντέλων με πάτωμα MQB. Ο συνδυασμός χάλυβα υψηλής αντοχής με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει σαν αποτέλεσμα ένα ελαφρύτερο σε σχέση με το παρελθόν αμάξωμα. Μαζί με αυτό, το όφελος σε βάρος που έχει προκύψει και σε άλλους τομείς όπως στον κινητήρα, στα φρένα, στην εξάτμιση, στο σύστημα τετρακίνησης, στα καθίσματα και σε άλλα περιφερικά συστήματα επιφέρει ένα συνολικό κέρδος σε βάρος της τάξης των 50 κιλών σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Αρχικά το το ΤΤ θα συνοδεύεται από δύο κινητήρες, τον 2.0 TDi και τον 2.0 TFSi. Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας θα τοποθετείται στην βασική έκδοση με κίνηση εμπρός και μηχανικό κιβώτιο και θα αποδίδει 184 ίππους δίνοντας βάρος στην χαμηλή κατανάλωση η οποία φθάνει μόλις τα 4,2 λιτ./100χλμ. με τις αντίστοιχες εκπομπές ρύπων στα 110 γρ./χλμ. Ο βενζνοκινητήρας 2.0 TFSi θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 230 ίππους για μπροσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και με 310 ίππους για την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση TTS. Η γνωστή τετρακίνηση Quattro της Audi με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη θα διαθέτει ειδικά για το ΤΤ νέο λογισμικό διαμορφωμένο κατάλληλα για να προσδίδει πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά ευνοώντας την μεταφοράς ροπής στον πίσω άξονα. Ένα επίσης ενδιαφέρον και πρωτοποριακό τεχνολογικό στοιχείο έχει να κάνει με την δυνατότητα εξοπλισμού του ΤΤ με φώτα LED Matrix τα οποία εκτός από κορυφαία ποιότητα φωτισμού προσφέρουν και μεγάλη ευελιξία στην διαμόρφωση της δέσμης φωτός στην μεγάλη σκάλα σε περίπτωση αντίθετα διερχόμενου ή προπορευόμενου οχήματος.

Περνώντας στο εσωτερικό βασικό σχεδιαστικό στοιχείο είναι η λιτότητα των γραμμών και η σαφής μείωση του αριθμού των διακοπτών προς όφελος της εργονομίας. Στο μεγάλο μονοκόμματο δεσπόζουν οι τύπου τουρμπίνας αεραγωγοί που ενσωματώνουν και τους διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού. Ωστόσο το πιο εντυπωσιακό στοιχείο έχει να κάνει με το Virtual Cockpit ή πιο απλά με τον πλήρως ψηφιακό πίνακας οργάνων που αποτελείται από μια οθόνη 12,3 ιντσών και η οποία ενσωματώνει τις ενδείξεις που σχετίζονται με την κίνηση και τον έλεγχο του αυτοκινήτου με όλες τις λειτουργίες του αναβαθμισμένου συστήματος ΜΜΙ. Η οθόνη θα διαθέτει δύο διαμορφώσεις, μια με μεγάλα όργανα στην φιλοσοφία ενός κλασικού πίνακα οργάνων και μια δεύτερη με μικρότερες ενδείξεις ταχυμέτρου και στροφομέτρου αλλά μεγάλη απεικόνιση του χάρτη πλοήγησης ή οποιασδήποτε άλλης λειτουργίας του ΜΜΙ είναι σε εξέλιξη. Επιπλέον στο TTS θα υπάρχει και μια τρίτη διαμόρφωση με σαφώς σπορ στοιχεία όπου στον κέντρο του πίνακα θα δεσπόζει ένα μεγάλο στροφόμετρο.

Το νέο ΤΤ αναμένεται να κάνει την πρεμιέρα του στις αγορές μέσα στο ερχόμενο Φθινόπωρο.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!