top icon
Ειδικές Διαδρομές

Ford Focus RS vs VW Golf R: Λογική και συναίσθημα

Κάθε άνθρωπος λειτουργεί και σκέφτεται διαφορετικά, κάτι που αποδεδειγμένα ισχύει και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα Ford Focus RS και VW Golf R απευθύνονται στους λάτρεις της οδήγησης, αλλά με διαφορετική προσέγγιση το καθένα.

Με τα supercar στην ελληνική αγορά να αποτελούν προνόμιο των λίγων ή καλύτερα των ελάχιστων, εδώ και αρκετά χρόνια οι ισχυρές υπερτροφοδοτούμενες τετρακίνητες κατασκευές τύπου Mitsubishi Lancer και Subaru Impreza αποτελούν «υποκατάστατά» τους. Μόνο λίγοι δεν ήταν όσοι επέλεξαν τη συγκεκριμένη οδό, συνδυάζοντας επιδόσεις αλλά και οδική συμπεριφορά. Με τους Ιάπωνες να λοξοδρομούν εδώ και αρκετό καιρό, οι επιλογές μειώθηκαν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μοντέλα του είδους τείνουν να εκλείψουν. Το αντίθετο, μάλιστα! Μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι Mercedes και Audi, παρουσίασαν τις δικές τους προτάσεις, που όμως κατά καιρούς έχουν δεχτεί κριτική για έλλειψη χαρακτήρα. Ώσπου η Ford παρουσίασε το «θαύμα» που ακούει στο όνομα «Focus RS» και η ζωή απέκτησε νόημα ξανά! Όμως οι Γερμανοί, επειδή έχουν την τάση να… ξανάρχονται, έχουν τη δική τους πρόταση, που ακούει στο όνομα «Golf R». Στην προηγούμενη εκδοχή του ήταν άκρως ενδιαφέρον – πόσω μάλλον σήμερα, που πρόκειται για το ισχυρότερο Golf που κατασκευάστηκε ποτέ!

Ίδια(;) λογική

Απευθύνονται στο ίδιο κοινό; Ο επίδοξος αγοραστής του VW Golf R θα βάλει στην εξίσωση το Ford Focus RS, και το αντίστροφο; Καλό ερώτημα! Όπως και να έχει, οι προδιαγραφές τους είναι αντίστοιχες και τα περισσότερα μέσα του ειδικού Τύπου ανά την υφήλιο δεν έχουν αποφύγει τη μεταξύ τους αντιπαράθεση. Για τους βιαστικούς από εσάς, να προλάβουμε να τονίσουμε ότι μπορεί να τα χωρίζουν περί τα 40 άλογα, αλλά αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι με τη γλώσσα των αριθμών το Golf R των 310 ίππων υπολείπεται σε επιδόσεις του RS των 350. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Αν κάποιος απλώς παρατηρήσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά, εύκολα θα διαπιστώσει ότι όσα ενώνουν Focus και Golf είναι πολύ περισσότερα από όσα τα χωρίζουν. Αμφότερα διαθέτουν χάτσμπακ αμάξωμα, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, κίνηση στους τέσσερις τροχούς και επιδόσεις… supercar! Βέβαια, αν το ψάξει κανείς λίγο περισσότερο, θα βρει και σημαντικές διαφορές. Κατ’ αρχάς, το ταχύτερο Golf που κατασκευάστηκε ποτέ διαθέτει τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο TSI, διαμάντι-πασπαρτού, ο οποίος στη συγκεκριμένη του εκδοχή αποδίδει 310 ίππους, αντί των 300 του παλιότερου «R». Τα σχόλια που έχει αποσπάσει ο συγκεκριμένος κινητήρας σε όποιο αμάξωμα τον έχουμε συναντήσει είναι εγκωμιαστικά. Η ροπή του αγγίζει τα 400 Nm σε ένα εύρος από τις 2.000 έως και τις 5.400 σ.α.λ. και, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων, πραγματικά εξασφαλίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις στο Golf R. Σημειώστε ότι το συγκεκριμένο κιβώτιο αποτελεί νέα προσθήκη στη νεότερη εκδοχή του κορυφαίου Golf, αφού μέχρι πρότινος το γερμανικό μικρομεσαίο εφοδιαζόταν με το αντίστοιχο κιβώτιο των 6 σχέσεων. Το σύστημα τετρακίνησης είναι επίσης γνωστό, αφού το «R» διαθέτει το σύστημα 4Motion, με τον κεντρικό συμπλέκτη Haldex, που έχουμε συναντήσει στα περισσότερα μοντέλα του Group. Στον τομέα της ανάρτησης, η δική μας πλούσια έκδοση ήταν εξοπλισμένη με το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC), το οποίο και διαμορφώνει την απόσβεση των αμορτισέρ μέσω των επιλογών οδήγησης (drive modes), που επιπλέον μεταβάλλουν τη λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου και του συστήματος διεύθυνσης. Γνωστές και δοκιμασμένες λύσεις από το γερμανικό γκρουπ.

Από την άλλη, στη Ford έβαλαν σαφώς πιο βαθιά το μαχαίρι στο κόκαλο. Ο υπερτροφοδοτούμενος 2,3 λίτρων της Mustang κατέληξε στα εργαστήρια της Cosworth και έπειτα από μία σειρά επεμβάσεων επέστρεψε στο αμάξωμα του Focus, με την ισχύ να έχει σκαρφαλώσει στους 350 ίππους και τη ροπή στα 470 Nm. Όμως, η πρόκληση για τους μηχανικούς της Ford Performance δεν ήταν το ισχυρό κινητήριο σύνολο, αλλά το σύστημα τετρακίνησης. Η παράδοση των Sierra και Escort Cosworth «βάραινε» αρκετά τις πλάτες τους, αλλά αυτοί από την πλευρά τους δημιούργησαν ένα σύστημα που συνεχίζει το θρύλο της εταιρείας. Έτσι, το Focus RS διαθέτει την τετρακίνηση AWD με Dynamic Torque Vectoring ή, πιο απλά, με το δυναμικό σύστημα ανακατανομής της ροπής. Αυτό μεταφράζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες στον πίσω άξονα, χάρη στους οποίους έως και το 70% της ροπής μπορεί να κατανεμηθεί στους πίσω τροχούς, οι οποίοι στιγμιαία και ανάλογα με την πρόσφυση μπορούν να απορροφήσουν ανεξάρτητα έως και το 100% αυτού του ποσοστού. Τα διθυραμβικά σχόλια όσων έχουν οδηγήσει το Focus αποτελούν παράσημο για τον τρόπο λειτουργίας της τετρακίνησης του RS. Όπως και στο Golf R, έτσι και εδώ η ανάρτηση είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και εμπλέκεται στα τέσσερα διαφορετικά mode, κερασάκι των οποίων αποτελεί το drift mode. Ίδια λογική, αλλά πρέπει να βρεθείς στο τιμόνι τους για να διαπιστώσεις ότι εντέλει η προσέγγιση κάνει τη διαφορά!

Κατάνα!

Τόσο το Golf R όσο και το Focus RS είναι πολεμικές κατασκευές. Η προσέγγιση της VW είναι σαφώς πιο ελιτίστικη και ραφιναρισμένη, κάτι που αποδεικνύεται και από τη σχεδίαση. Κομψή αλλά και φονική, όσο το σπαθί των σαμουράι! Ακολουθώντας τις όποιες μικρές σχεδιαστικές αλλαγές έχει υποστεί το Golf MK7.5, το «R» είναι διακριτικό, και απομένει ο εμπρός επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που του χαρίζει πιο επιθετικό ρύγχος για να το διαφοροποιήσει. Οι μεγάλοι τροχοί των 18 ιντσών απαντώνται αποκλειστικά και μόνο στο «R», ενώ καταλήγοντας στο πίσω μέρος στέκεσαι στην εικόνα των τεσσάρων εξατμίσεων, που έρχονται να ολοκληρώσουν την εικόνα του ισχυρότερου Golf που έχει βγει ποτέ από το Βόλφσμπουργκ. Αντίστοιχα στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας virtual cockpit σε μέγεθος 12,3 ιντσών, σε συνδυασμό με την κεντρική οθόνη πολυμέσων των 9,2 ιντσών, προσδίδει μια ελιτίστικη εικόνα. Η ποιότητα κατασκευής, η συναρμογή των πλαστικών και γενικότερα το εσωτερικό συνάδουν με όσα μας έχει συνηθίσει η VW. Δεν είναι μόνο το περιβάλλον, αλλά και η θέση οδήγησης που σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα. Χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα, με πληθώρα ρυθμίσεων, που σου επιτρέπει να βρεις εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης. Όπως σε ένα οποιοδήποτε άλλο… ταπεινό Volkswagen, τα πάντα εξελίσσονται απολύτως φυσιολογικά στην κίνηση εντός πόλης. Έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα «eco», νομίζεις ότι βρίσκεσαι στο εσωτερικό ενός πολύ καλά εξοπλισμένου Golf, με τον… κακό λύκο να παραμένει πολύ καλά κρυμμένος κάτω από την προβιά του συντηρητικού αμαξώματος. Η ανάρτηση, αν και σφιχτή, απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη περνά στην επόμενη σχέση πριν πεις «DSG», κινούμενος νωχελικά, με την κατανάλωση να φλερτάρει με το μαγικό αριθμό 8! Το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ, και ουσιαστικά απορείς προς τι όλη η φασαρία.

Ωστόσο, μόλις στην κεντρική οθόνη επιλέξεις το πρόγραμμα Race, όλα… τριγύρω αλλάζουνε! Ο ήχος του κινητήρα, η απόκριση στο γκάζι, το βάρος του τιμονιού και η απόσβεση της ανάρτησης. Ο 2λιτρος TSI εκτοξεύει το αμάξωμα των 1.430 κιλών, με την επιτάχυνση να είναι καταιγιστική. Μία ματιά στα 4,7 δλ. που χρειάστηκαν για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση αρκεί για να συνειδητοποιήσει κανείς ότι αυτό το Golf δεν αστειεύεται. Και αν παραμένετε δύσπιστοι, θα σημειώσουμε ότι σε σχέση με το Focus RS είναι ταχύτερο τόσο στο «0-400» όσο και στα 0-1000 μ., όπως και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις με 3η και 4η στο κιβώτιο (βλ. σχετικό πίνακα). Δεν είναι τόσο η δύναμη, όσο ο τρόπος λειτουργίας του 2λιτρου συνόλου. Γεμάτο, χωρίς κομπιάσματα και κενά σε όλο το εύρος στροφών, αποδεικνύεται μια αστείρευτη πηγή ισχύος από τις 1.500 σ.α.λ., την ώρα που επιταχύνει χωρίς κενά μέχρι σχεδόν τις 7.000 σ.α.λ. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλει και το 7άρι DSG με τη σφιχτή κλιμάκωση, το οποίο και σε αυτές τις συνθήκες αναδεικνύει ακόμα περισσότερο τις αρετές του κινητήρα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο και άμεσο, παρ’ ότι δεν ενθουσιάζει από πλευράς αίσθησης, αφού μπορεί να υπακούει στις εντολές, αλλά δεν έχει την πληροφόρηση που περιμένεις από μια κατασκευή του είδους.

Αφήνοντας το δρόμο που από το Λαύριο οδηγεί στο Σούνιο και έχοντας επιλέξει την παλιά ε.δ. του Αγίου Κωνσταντίνου, οι κόρες των ματιών ανοίγουν διάπλατα με τον τρόπο που το Golf περνά την ισχύ των 310 ίππων στο δρόμο. Τα όρια πρόσφυσης είναι τόσο υψηλά, και ακόμα και σε μέτρια άσφαλτο δεν «προβληματίζεται», αλλά παραμένει αυστηρά ουδέτερο. Ανοιχτές καμπές, μέτριες ή κλειστές στροφές, όλα μετατρέπονται σε ευθεία με το «R», και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να διαθέτεις τις ικανότητες του Σεμπαστιάν Οζιέ. Εκμεταλλεύεσαι τον εκρηκτικό κινητήρα, τα εξαιρετικά φρένα που σου επιτρέπουν να φρενάρεις σχεδόν μέσα στη στροφή, και ουσιαστικά αφήνεις πίσω σου όποιον προσπάθησε νωρίτερα να γεμίσει τους καθρέφτες σου. Ακόμα και στο όριο, όπου υπάρχει μια… υπόνοια υποστροφής, αισθάνεσαι πως έστω και στιγμιαία το μεγαλύτερο μέρος της ροπής περνά στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα να κλείνει η τροχιά του εμπρός μέρους και να γλιστρά περισσότερο το πίσω. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως πρόκειται για το πλέον φιλικό τετρακίνητο hot hatch. Βέβαια, αυτό έχει και το αντίστοιχο τίμημα, αφού… τόση σταθερότητα σίγουρα στερεί κάτι από τον οδηγικό ενθουσιασμό.

Ματσέτα…

Αν λοιπόν θέλεις κάτι hardcore, αρκεί μόνο να κοιτάξεις το Ford Focus RS. Δίπλα στο εκλεπτυσμένο Golf R, που προηγουμένως χαρακτηρίσαμε «κατάνα», θυμίζει περισσότερο «ματσέτα» στα χέρια του Ντάνι Τρέχο. Όλα είναι σχεδιασμένα με γνώμονα την αεροδυναμική και τη βελτίωση απόδοσης-επιδόσεων, εξού και οι μεγάλοι αεραγωγοί, όπως και τα ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα. Βέβαια, η αισθητική είναι ένα υποκειμενικό στοιχείο, και μόνο λίγοι δεν είναι αυτοί που χαρακτηρίζουν επιεικώς ακραίο σχεδιαστικά το Focus RS. Αλλά περί ορέξεως… Αντίστοιχα, και στο εσωτερικό η εικόνα δε διαφοροποιείται από το πνεύμα του νομοθέτη. Σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τα λιγότερο ισχυρά Focus δεν υφίστανται, παρά τα Recaro που δεσπόζουν. Όσον αφορά την απόδοσή τους, μπορεί να προσφέρουν τέλεια πλευρική στήριξη, αλλά είναι τοποθετημένα αρκετά ψηλά, ενώ αποδεικνύονται και σχετικά σκληρά για την πλάτη. Καμία σχέση με την άνεση και τον αέρα πολυτέλειας του Golf. Κάπως έτσι, κινούμενος στην πόλη του Λαυρίου με το πρόγραμμα οδήγησης στο Comfort, ήδη έχεις αρχίσει να νοσταλγείς το «R». Ο βαρύς και απότομος συμπλέκτης, το αντίστοιχης λειτουργίας και αίσθησης σύστημα διεύθυνσης με την κοντή κρεμαγιέρα και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης καταπιέζουν τόσο τον οδηγό όσο και το RS. Αυτές δεν είναι συνθήκες για να απολαύσει κανείς το τετρακίνητο Focus, ενώ είναι φανερό πως το ίδιο βρίσκεται έξω από τα νερά του.

Αυτό όμως αλλάζει όταν βρεθείς σε δρόμο με χαμηλή κυκλοφορία, με μια σειρά στροφών να απλώνεται μπροστά σου. Αρχικά δεν τρελαίνεσαι με τον κινητήρα των 350 ίππων. Δεν του λείπει η δύναμη, αλλά η εκρηκτικότητα δεν είναι ανάλογη του αντίστοιχου συνόλου της VW. Είναι ελαστικός χαμηλά, και πρέπει να ξεπεράσεις το όριο των 2.500 σ.α.λ. για να αρχίσεις να αισθάνεσαι την αυξημένη ισχύ. Από εκείνο το σημείο και έπειτα μέχρι τις 6.500 σ.α.λ., όπου επεμβαίνει ο κόφτης, ξεδιπλώνει τις αρετές του. Αλλά, ως γνωστόν, δεν είναι αυτό το στοιχείο που ενθουσιάζει όσους οδηγούν το Focus RS. Η γοητεία του κρύβεται στον τρόπο με τον οποίο περνάει από κάθε είδους στροφή. Το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο είναι ο πρώτος άσος στο μανίκι του, κάτι που αυτόματα φέρνει στο νου αυτού που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του την έκφραση «ένα κομμάτι». Παρά το βάρος των 1.600 κιλών(!), νιώθεις πως οδηγείς μια σαφώς πιο ελαφριά κατασκευή, με εξαιρετική κατευθυντικότητα και αμεσότητα σε όποια εντολή και αν του δώσεις μέσω του συστήματος διεύθυνσης. Το τελευταίο αποτελεί ακόμα ένα ατού του RS, αφού δεν είναι μόνο η κοντή κρεμαγιέρα, αλλά και η αμεσότητα, το σωστό βάρος και η τρομερή πληροφόρηση που το χαρακτηρίζουν. Την ίδια ώρα, η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά, ακόμα και στην πιο μαλακή της ρύθμιση. Η πληροφόρηση που δέχεται ο οδηγός είναι τέτοια, ώστε να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι θα επακολουθήσει και τι αντιμετωπίζουν οι τροχοί στην άσφαλτο, ενώ οι όποιες εγκάρσιες ανωμαλίες στο εσωτερικό της στροφής ουσιαστικά δεν υφίστανται, αφού «ισοπεδώνονται» στο διάβα των τεσσάρων τροχών. Βάζοντας στην εξίσωση τα φρένα της Brembo των 350 χλστ. εμπρός και το άμεσο και σαφές κιβώτιο, απομένει το σύστημα τετρακίνησης για να συμπληρώσει τη συνταγή της επιτυχίας. Η οδική συμπεριφορά του RS είναι τόσο ισορροπημένη, που ουσιαστικά μπορείς να κινηθείς σύμφωνα με τις επιθυμίες σου. Η υποστροφή είναι άγνωστη λέξη στο λεξικό αυτού του Ford, αφού, ακόμα και αν το παρακάνει ο οδηγός, μία ισχυρή δόση ροπής στους πίσω τροχούς θα τον επαναφέρει στη σωστή τροχιά. Το Haldex της VW αλλά και τα περισσότερα συστήματα τετρακίνησης, για να είναι φιλικά προς τον χρήστη, αφήνουν στην επιφάνεια έναν περισσότερο υποστροφικό χαρακτήρα. Εδώ η επιλογή είναι τελείως διαφορετική, αφού, όπως προαναφέραμε, έως και το 70% της ροπής μπορεί να μεταφερθεί στους πίσω τροχούς. Όταν συμβεί αυτό, ο έλεγχος της πλαγιολίσθησης είναι απολαυστικός! Βλέπετε, η ουρά είναι συμμέτοχος στο… έγκλημα, και τη στιγμή που το RS γλιστράει αντιλαμβάνεσαι την ιδανική συνεργασία με το εμπρός μέρος, το οποίο αντλώντας μεγαλύτερο ποσοστό ροπής εξισορροπεί την τάση. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα το Focus RS είναι ό,τι πιο κοντινό στο μνημειώδες Mitsubishi Lancer EVO IX.

Σύζυγος και ερωμένη

Η προσέγγιση είναι θέμα στρατηγικής επιλογής, και κάθε εταιρεία κάνει την πλέον ενδεδειγμένη, σύμφωνα με τις επιθυμίες και τη φιλοσοφία της. Το VW Golf R δεν είναι το αυτοκίνητο στο οποίο θα ακούσεις Pat Benatar. Σίγουρα θα προτιμήσεις κάτι πιο σύγχρονο, mainstream, πίσω από το τιμόνι του. Πρόκειται για το απόλυτο all-rounder χάτσμπακ, που δεν πρόκειται να απαιτήσει κανένα συμβιβασμό στην καθημερινή συμβίωση, αφού η πραγματικότητα είναι πως ελάχιστα αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν τόσο μεγάλη ποικιλία χρήσης και ευκολίας, όντας εκρηκτικά γρήγορο και συνάμα φιλικό προς τον χρήστη κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Αυτό που του λείπει, όμως, είναι η ψυχή. Κάτι που διαθέτει σε περίσσευμα το Ford Focus RS. Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα πάρεις με γνώμονα την κοινή λογική και αφού πρώτα έχεις εξετάσει ενδελεχώς τη λίστα του εξοπλισμού. Θα πρέπει να κάνεις θυσίες στην καθημερινότητα μαζί του, αλλά δεν είναι αυτός ο προορισμός του. Βλέπετε, αποτελεί μια κατασκευή του σήμερα, σχεδιασμένη με φιλοσοφία του χθες και με γνώμονα τον Πραγματικό Οδηγό. Είναι ένα μοντέλο που σε κάποια χρόνια από σήμερα θα αποτελεί συλλεκτικό κομμάτι, και θα είναι προνόμιο να το έχεις καλά φυλαγμένο στο γκαράζ σου._ Π. Τ.


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ FORD FOCUS RS, VW GOLF R ΟΔΗΓΟΙ ΣΤΡΑΤΗΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ AΘΗΝΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΣΟΥΝΙΟ – ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΠΛΑΚΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ 140


VW GOLF R KINHTHΡΑΣ 4κύλινδρος σε σειρά ΚΥΒΙΣΜΟΣ 1.984 κ.εκ. ΙΣΧΥΣ 310 ίπποι/5.500 σ.α.λ. ΡΟΠΗ 400 Nm/2.000 σ.α.λ. ΚΙΒΩΤΙΟ Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ΜΕΤΑΔΟΣΗ Κίνηση και στους τέσσερις τροχούς ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ. 4.263×1.790×1.465 χλστ. ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.626 χλστ. ΒΑΡΟΣ 1.430 κιλά 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ 4,7 δλ. 0-400 Μ. 12,9 δλ./171 χλμ./ώρα 0-1.000 Μ. 24,0 δλ. / 215 χλμ./ώρα 50-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 3η 2,2 δλ. 80-110 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 4η 2,4 δλ. 120-140 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 5η-6η 3,1-3,8 δλ. ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 250 χλμ./ώρα


FORD FOCUS RS KINHTHΡΑΣ 4κύλινδρος σε σειρά ΚΥΒΙΣΜΟΣ 2.261 κ.εκ. ΙΣΧΥΣ 350 ίπποι/6.000 σ.α.λ. ΡΟΠΗ 440 Nm (470 overboost)/2.000-4.500 σ.α.λ. ΚΙΒΩΤΙΟ Χειροκίνητο 6 σχέσεων ΜΕΤΑΔΟΣΗ Κίνηση στους τέσσερις τροχούς ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ. 4.390×1.823×1.472 χλστ. ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.647 χλστ. ΒΑΡΟΣ 1.599 κιλά 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ 4,9 δλ. 0-400 Μ. 13,4 δλ./166 χλμ./ώρα 0-1.000 Μ. 24,6 δλ./212 χλμ./ώρα 50-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 3η 2,4 δλ. 80-110 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 4η 3,2 δλ. 120-140 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 5η-6η 2,9/3,6 δλ. ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 266 χλμ./ώρα


ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΜΠΑΝΕΛΛΗΣ


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ