Δείτε αναλυτικά όλες τις υπάρχουσες αλλά και μελλοντικές υγραεριοκίνητες προτάσεις της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, καθώς και τις απόψεις των αντιπροσωπειών στη χώρα μας που σχετίζονται με το θέμα.
MERCEDES: Η εταιρεία δε συναινεί σε after market μετατροπές. Εφόσον ο κατασκευαστής δεν παρέχει τεχνικές οδηγίες μετατροπής σε γκάζι (μέσω του συστήματος της Daimler WIS/EPC) για τους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές του δικτύου, τότε η εταιρεία δεν επιτρέπει καμία μετατροπή. Ωστόσο, υπάρχει εταιρεία, η Tartarini SpA, της οποίας το σύστημα υγραερίου έχει πάρει την έγκριση της Daimler AG, παρόλο που δεν είναι προϊόν της Mercedes-Benz.
MERCEDES: Σε συνέχεια της προηγούμενης απάντησης, οποιαδήποτε μη εγκεκριμένη από τον κατασκευαστή μετατροπή επηρεάζει τους όρους της εγγύησης του οχήματος. Όταν τεκμηριώνεται η εμπλοκή της μετατροπής σε κάποια βλάβη την οποία καλείται να καλύψει ο κατασκευαστής μέσω της εγγύησης, τότε δεν υπάρχει κάλυψη. Τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν αφορούν μηχανικά μέρη (έδρες βαλβίδων) ή προβλήματα με την ηλεκτρική / ηλεκτρονική περιφέρεια του κινητήρα.
[[PAGEBREAK]]
MERCEDES: Σε απόλυτα νούμερα κόστους χρήσης, το γκάζι είναι πιο οικονομικό. Ωστόσο, αν λάβει κανείς υπόψη το κόστος της μετατροπής (τοποθέτησης υγραερίου), την κατάργηση της ρεζέρβας, τον περιοδικό έλεγχο του συστήματος υγραερίου κτλ. σε σχέση με τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες (Euro 5), τότε η διαφορά μηδενίζεται.