top icon

Ειδικές Διαδρομές

Το γνωρίζουμε πως δε συγκρίνονται. Απλώς, όταν η ιεροτελεστία αφορά δύο σπάνιες μηχανές, δεν υπάρχει πλαίσιο. Δεν περιορίζεται και, με τη δεοντολογία στο περιθώριο, προσπαθούμε να οδηγήσουμε και να φωτογραφίσουμε ξεπερνώντας τη λογική συνειδητά και με το τακτ που... θεωρητικά μας χαρακτηρίζει.

Έχοντας εξαντλήσει τις δυνατές Jaguar F-Type σε εκδοχές κάμπριο και κουπέ, δοκιμάζουμε και τη «μικρή» δίλιτρη με τους 300 ίππους, στην εμβληματική διαδρομή που οδηγεί στο Μαγγανάρι, την πιο φημισμένη παραλία της Ίου. Για χρόνια ο δρόμος είχε μείνει με το 3Α, χωρίς να ασφαλτοστρωθεί, για αυτό και πολλοί τον είχαν παρομοιάσει με το Pikes Peak των Κυκλάδων...

Ένα σχεδόν 5μετρο αμάξωμα με πέντε πόρτες και τετρακίνηση θα μπορούσε να αποτελεί μια πιο ελεύθερη μετάφραση ενός κουπέ GT, όπως «εξηγούν» παρακάτω το Audi A7 και το Range Rover Velar.

Αν η BMW μπορεί να κάνει όλα αυτά που προηγήθηκαν με ένα σεντάν, σκεφθείτε πού μπορεί να φτάσει με ένα (υπερ)προηγμένο ρόουντστερ, που ταξίδεψε από το μέλλον για να είναι σήμερα κοντά μας.

Κάθε γενιά Μ5 μπορούσε να κάνει και τα δύο το ίδιο καλά, και αυτή εδώ δεν αποτελεί εξαίρεση, προσθέτοντας μάλιστα μία νέα διάσταση στο χαρακτήρα της, αυτήν των παντός είδους συνθηκών.

Είναι η μέρα που απέναντί σου έχεις όχι ένα, αλλά τρία σπάνια δείγματα που σχεδιάστηκαν για τη θρυλική κατηγορία του Group B. Και η στιγμή που συνειδητοποιείς πως οι αφίσες στον τοίχο σου έχουν σάρκα και οστά, ενώ αποκτάς σε ελάχιστο βαθμό κοινά βιώματα με τους παιδικούς σου ήρωες.

Δεν ξέρουμε αν είναι το «τσίμπημα» από το «500αράκι», η τονωτική ένεση του up!, τα μόλις 28 χλμ. της εμβληματικής ε.δ. σε αυτόν τον ορεινό όγκο εκεί ψηλά στην βόρεια Ελλάδα, ή όλα αυτά μαζί που σου φτιάχνουν τη μέρα. Από μόνο του το καθένα, πάντως, αποτελεί μια μορφή τέχνης που μπορείς να απολαύσεις.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ