Η Lexus εμπλουτίζει την γκάμα του IS με μια ανοιχτή έκδοση, και δείχνει πλήρης απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός μας 2,5λιτρος με τους 208 ίππους, ο οποίος ικανοποιεί και ταιριάζει με την εν γένει φιλοσοφία του μοντέλου. Τα 9,5 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι απλώς μια ενδεικτική τιμή για την αίσθηση που σου προσφέρει, ενώ η αλήθεια αποδίδεται από τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όπου το γρήγορο σε αλλαγές αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει έργο και το φέρνει σε πέρας με επιτυχία. Δε λατρεύει τις στροφές και τα «σφιχτά» επαρχιακά κομμάτια, δείχνοντας μια σαφή προτίμηση στον ανοιχτό δρόμο. Εκεί σε αποζημιώνει, προσφέροντας υποδειγματική άνεση και ακρίβεια για ανοιχτό αυτοκίνητο. Τα μηνύματα που περνά στα χέρια από το σύστημα διεύθυνσης έχουν ευθεία σχέση με την ποιότητα του οδοστρώματος. Τα φρένα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά και με καλή αίσθηση, ενώ το έργο τους βοηθά και το κιβώτιο με τα κατεβάσματα που πραγματοποιεί. Το IS 250C έχει φτιαχτεί με προσοχή στη λεπτομέρεια και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού της φίρμας. Υπό αυτό το πρίσμα, η Lexus έχει πετύχει το σκοπό της, με τις πιθανότητες να προσελκύσει νέο κοινό να είναι αρκετά μεγάλες._ 4T