Το νέο, γαλλικών καταβολών SUV της Dacia βαδίζει με αποφασιστικότητα στην αρένα της κατηγορίας προτάσσοντας αρετές άμεσα συνδεδεμένες με το αποτέλεσμα και το χαμηλό κόστος.
[[PAGEBREAK]]
[[PAGEBREAK]]
Αντίθετα, παράπονα δεν εγείρονται από το υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο μεταφέρει σαφείς και -τηρουμένων των αναλογιών- αξιόπιστες πληροφορίες στα χέρια του οδηγού. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να ισχυριστούμε το ίδιο και για εκείνες που φτάνουν όταν ο οδηγός αποφασίσει να πιέσει απότομα το μεσαίο πεντάλ. Στην περίπτωση αυτήν, το πλέον αρνητικό δεν έχει να κάνει τόσο με την αίσθηση, όσο, πάνω απ’ όλα, με την αποτελεσματικότητα, στοιχείο που επιβεβαιώνουν και τα 63,2 μ. που χρειάζεται το νέο Duster για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 120 χλμ./ώρα (σ.σ.: προφανώς, η επιλογή των ταμπούρων στον πίσω άξονα έχει το τίμημά της…).
[[PAGEBREAK]]