Σε αυτό το σόου κερδίζει όποιος έχει τα περισσότερα ταλέντα, και η νέα BMW X6 φαίνεται να διαθέτει αρκετά.
Πληθωρική σε όλα
Δύσκολα μπορείς να χρησιμοποιήσεις το επίθετο «μικρή», όταν αναφέρεσαι στην έκδοση 35i της Χ6. Με δύο τούρμπο και 306 ίππους, ο 6κύλινδρος κινητήρας δε δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει τους 2,2 τόνους της. Δεν είναι τόσο τα 7,5 δλ. που χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα, ούτε ο απόλυτα ικανοποιητικός τρόπος που επιταχύνει με οποιαδήποτε ταχύτητα και αν κινείται, πάντοτε τηρουμένων των αναλογιών. Είναι αυτή η απρόσμενη αγριάδα, που πηγάζει ως επί το πλείστον από την εξάτμιση, της οποίας ο ήχος, ειδικά με το γκάζι στο πάτωμα, θυμίζει μαχητικό τζετ.
Η έννοια της αξίας…
… είναι καθαρά προσωπικό ζήτημα. Tελικά κοστολόγια δεν έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, αν αναλογιστούμε όμως ότι μια 3λιτρη Χ5 ξεκινά από τα 68.000 ευρώ, τότε η Χ6 θα κινηθεί γύρω στα 80.000 ευρώ, με δεδομένη και την αδυναμία της εταιρείας στους πλουσιοπάροχους εξοπλισμούς. Η Χ6 είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που έχουν καταδικαστεί να επιτύχουν, ανεξαρτήτως ίσως κόστους. Αρκεί κανείς να δει το παράδειγμα της Cayenne, έστω κι αν το πρώτο συνθετικό της είναι «Porsche».