Προσοχή, ο συγκεκριμένος άσος της BMW κρύβει πολλές εκπλήξεις στο μανίκι, με πρώτη και καλύτερη τον πετρελαιοκινητήρα του.
Πρώτο πλάνο: Κινητήρας
Φυσικά, όλα αυτά δε γίνονται έτσι απλά. Χρειάζεται πολλή εξέλιξη και άφθονη τεχνολογία, στοιχεία που υπάρχουν σε αφθονία στην 123d, τα οποία παραθέτουμε σε ξεχωριστή ενότητα. Σίγουρα, πάντως, για ακόμα μία φορά επιβεβαιώνεται ότι κάθε BMW καθορίζεται από τον κινητήρα της. Εκείνη σου δίνει το ρυθμό κι εσύ ακολουθείς. Ξεχνάς ό,τι ξέρεις από τη βενζίνη και δουλεύεις με τη ροπή. Ξεκινάς και με 2η, αλλάζεις σε 4η και μετά ξεχνάς μέσα την 6η. Υπερβολικό, αλλά απολύτως εφικτό, όταν, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στις 1.000 σ.α.λ. έχεις 20,6 χλγμ., και 1.000 στροφές μετά η ροπή διπλασιάζεται.
Για κάτι εντονότερα σπορτίφ, θα παραγγέλναμε τη σφιχτότερη ανάρτηση και θα αλλάζαμε τα runflat ελαστικά με συμβατικά. Άσχετα, πάντως, με τα όποια «αν» και «θέλω», το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα το οποίο, έναντι ενός σημαντικού τιμήματος (στις βασικές εκδόσεις τους κοστίζουν 37.400 ευρώ η 3θυρη και 39.450 η κουπέ), σου επιτρέπει να κινείσαι με οποιονδήποτε ρυθμό επιθυμείς ανά πάσα στιγμή, εφησυχάζει την οικολογική συνείδηση με μια χαμηλή κατανάλωση και ασυναγώνιστες εκπομπές ρύπων, και όλα αυτά σε ένα περιτύλιγμα που μένει μακριά από εμφανισιακές υπερβολές, διατηρώντας το κομψό ένδυμά του._ 4Τ