Αθήνα – Πύλος -Αθήνα με Audi A6
Με το νέο Audi Α6 αυτή η ενδιαφέρουσα διαδρομή, και -όντας με τη βενζινοκίνητη έκδοση των 1,8 λίτρων- δεν έλειψαν και οι υπολογισμοί κατανάλωσης, εκτός των διοδίων, τα οποία φλερτάρουν με τα 30 ευρώ. Αξιοποιείς την Αττική οδό, την εθνική μέχρι Κόρινθο, τα πατημένα κομμάτια μέχρι την Τρίπολη, όπου δε λείπουν και οι σκοπευτές με τα ραντάρ, αλλά και -κυρίως- το νέο δρόμο μέχρι την Καλαμάτα. Ολοκληρώθηκε το έργο, στοιχίζει, αλλά αξίζει, αφού είσαι ταχύς και ασφαλής. Θα πείτε ό,τι κερδίζεις εκεί, το χάνεις στο Καλαμάτα-Πύλο, και είναι σαφές πως αυτός ο δρόμος αδικεί την περιοχή που σήμερα, χάρη στο Costa Navarino, έχει πάρει άλλη διάσταση στον άτυπο χάρτη του Τουρισμού υψηλού επιπέδου.
Με το μάτι στον υπολογιστή ταξιδίου, λοιπόν, και αν οι συνθήκες στο «πήγαινε» ήταν τέτοιες που μας επέτρεπαν να κινηθούμε σβέλτα και να μην ξεπεράσουμε τα 10,5 λίτρα, στην επιστροφή πήγαμε αλλιώς, ανεβάσαμε μ.ω.τ και μαζί την κατανάλωση στα 12 λίτρα. Κερδίζεις μισή ώρα, αλλά τα δεδομένα αλλάζουν σε κόστος – και όχι μόνο.
Αρχοντικό, όντας άνετο και ακριβές αυτό το μεσαίο-μεγάλο Audi σε ρυθμό «ταξιδεύουμε», αλλάζει χαρακτήρα στο «πάμε γρήγορα». Η ποιότητα του συνόλου εξασφαλίζει το απαραίτητο συναίσθημα ασφάλειας, το απαιτούμενο για την «κλάση» στοιχείο, αλλά μέχρις εκεί. Διαμαρτύρεται με υψηλές ταχύτητες στον πλάγιο άνεμο, και πρέπει να κρατάς τον κινητήρα πιο ψηλά από τις μεσαίες στροφές ώστε να ανεβάσεις τη μ.ω.τ. Το σύνολο δείχνει το μέγεθός του, και είναι τα εξαιρετικά φρένα που σου επιτρέπουν να ξεφεύγεις από αιφνιδιασμούς και κακοτοπιές. Σύγχρονο «τρένο» στις απαλές κινήσεις, όντας αμετακίνητο σε κάθε καμπή ή στροφή, δε δείχνει όμως την ίδια αρχοντιά όταν επιβάλλεται να ανεβάσεις ρυθμό. Ψάχνει και βρίσκει τρόπους ώστε να σε απογοητεύει και να σε περιορίζει. Απλώς με την αντίδρασή του επιβάλλει και το ρυθμό. Σύμφωνοι, προδίδει χαρακτήρα η συμπεριφορά του, κάτι που δε διέθετε η προηγούμενη έκδοση, δε διαθέτει ούτε το Α4, αλλά διαθέτουν σε περίσσευμα τα Α3 και Α5, όντας κορυφαία στην κατηγορία τους.
Δε θα κάνουμε συγκρίσεις με την «5άρα» και την «Ε», εκτιμώντας ότι θα το αδικήσουμε, αφού δεν πρόκειται για τη σωστή για την κατηγορία εκδοχή. Είμαστε αμετανόητοι – σε κάθε Audi θέλουμε, απαιτούμε συναισθηματικά και ουσιαστικά την τετρακίνηση, και σήμερα πλέον και έναν από τους «τεράστιους» ντίζελ που διαθέτει η Audi και δεν τους κρύβει.
Θα επανέλθουμε, λοιπόν, μόλις το εξαιρετικό γραφείο υποστήριξης Τύπου της Κοsmocar μας παραχωρήσει πάλι για συμπληρωματική δοκιμή τη σωστή έκδοση με τον κινητήρα ντίζελ. Πάντως, αγαπητοί συνεργάτες, ποτέ δε θα λέγαμε όχι σε 3λιτρο Α6 Quattro, σύνολο που θεωρητικά δεν έχει αντίπαλο.
Με το συγκεκριμένο TFSI μπήκαμε σε σκέψεις, και δεν κρύβονται. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερο, για διαφορετικό Α6._ Σ. Χατζηπαναγιώτου