X
Δοκιμές ελαστικών

Cooper Tires

Aπόβαση στην Ευρώπη...

Η Cooper είναι ένας κατασκευαστής ελαστικών από τις Η.Π.Α., με τεράστια ιστορία στα εκτός δρόμου οχήματα και, συνολικά, το 10ο μεγαλύτερο μέγεθος στην παγκόσμια βιομηχανία ελαστικών. Παρόλα αυτά, το brand awareness της φίρμας στην Ευρώπη είναι σχετικά μικρό, με την αναγνωρισιμότητα να φθάνει μόλις στο 25%, για τις ηλικίες από 18 ως 25 έτη. Αυτό ακριβώς σκοπεύει να αλλάξει η Cooper με μια… απόβαση στη γηραιά ήπειρο, προκειμένου τα προϊόντα της να κατασκευάζονται, αντί να εισάγονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Συγκεκριμένα, οι αμερικανοί επένδυσαν 62 εκατομμύρια ευρώ μέσα σε 4 χρόνια, τα οποία δαπανήθηκαν για έρευνα, ανάπτυξη, αλλά και εκσυγχρονισμό των εργοστασίων που διατηρούν στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Σερβία. Από τον Ιανουάριο του 2016, η επένδυση αυτή θα αρχίσει να αποδίδει καρπούς, με το 90% των ελαστικών που θα πωλούνται στην Ευρώπη να κατασκευάζονται εντός του εδάφους της. Το αγγλικό εργοστάσιο αναλαμβάνει τα ελαστικά εκτός δρόμου και SUV, ενώ αυτό της Σερβίας τα επιβατικά.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία λανσάρει 2 νέα μοντέλα, τα οποία είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε εκτενώς, καλεσμένοι της Coopertires και της Agripan SA (εν Ελλάδι αντιπρόσωπος) στο φημισμένο Red Bull Ring (πρώην Α1 Ring) της Αυστρίας. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το Zeon 4XS Sport, ένα ελαστικό υψηλών επιδόσεων για SUV, το οποίο παράγεται σε διαμέτρους από 16 ως 21 ίντσες και δείκτη ταχύτητας από H ως Υ, και το Zeon CS8, που είναι ελαστικό επιδόσεων για επιβατικά οχήματα, με φάρδος πέλματος από 185 ως 245, διάσταση ζάντας από 15 ως 18 ίντσες και δείκτη ταχύτητας από V ως Y (σύντομα διαθέσιμο και σε Τ, Η).

Αμφότερα πέρασαν… δύσκολες ώρες στα χέρια μας, με δοκιμές σε στεγνή και βρεγμένη πίστα, τόσο σε ό,τι αφορά το κράτημα, όσο και σε ό,τι αφορά το φρενάρισμα. Η πρώτη εντύπωση και από τα δύο ήταν ιδιαιτέρως θετική, με ακρίβεια στο turn-in, μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης σε σχέση με ανταγωνιστικά ελαστικά που πρωταγωνιστούν στην αγορά και ιδιαιτέρως αθόρυβη συμπεριφορά. Κατά τη γνώμη μας, ο χαμηλός θόρυβος κύλισης θα αποτελέσει και την αιχμή του δόρατος για τα Zeon 4XS Sport και Zeon CS8, στη δύσκολη κούρσα του ανταγωνισμού με τις κραταιές εταιρείες του χώρου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δοκιμές έγιναν με τη συνδρομή των δύο πρεσβευτών της Cooper: του πρώην πιλότου F1, David Coulthard, για τα εντός δρόμου και του πολυνίκη του Dakar, Xavi Foj, για τα εκτός δρόμου. Διαβάστε περισσότερα για την εμπειρία μας μαζί τους σε επόμενο τεύχος.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!