Η νέα ναυαρχίδα της Citroen λέγεται C6. Την οδηγήσαμε χθες στους δρόμους της επαρχίας της Καμπανίας
Η νέα ναυαρχίδα της Citroen λέγεται C6. Την οδηγήσαμε χθες στους δρόμους της επαρχίας της Καμπανίας, εκεί όπου παράγονται οι καλύτερες σαμπάνιες του κόσμου. Μετά από ωρίμανση έξι χρόνων (το ’99 αποφασίστηκε η παραγωγή της), η C6 έρχεται στην αγορά για να αντιπαρατεθεί με τις μεγάλες μπερλίνες της Ευρώπης έχοντας σαν όπλα της – τι άλλο; – γαλλική άνεση και… εσάνς. Στηριγμένη σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενες υδροπνευματικές αναρτήσεις – όπως κάθε μεγάλη Citroen εδώ και μισό αιώνα – η C6 εξωτερικά μοιάζει περισσότερο με ένα ευμεγέθες κουπέ (4,9 μ. μήκος) παρά με οποιαδήποτε άλλη μπερλίνα της κλάσης της. Εσωτερικά, προσφέρει χώρους λιμουζίνας (ειδικά πίσω) και έναν ευχάριστο διάκοσμο πλούσια εξοπλισμένο με 9 αερόσακους, σύστημα πλοήγησης, κινητό τηλέφωνο, ηχοσύστημα JBL, ηλεκτρικά πίσω καθίσματα (έξτρα), κατευθυνόμενους προβολείς bi-xenon, ακόμη και στάνταρ head up display για τις ενδείξεις της ταχύτητας, της στάθμης βενζίνης, ή των οδηγιών του navigator. Η C6 προσφέρει δε, κορυφαία παθητική ασφάλεια σύμφωνα με το Euro NCAP, όχι μόνο για τους επιβάτες της αλλά και για τους πεζούς, χάρη στο ενεργό καπό, το οποίο σηκώνεται αστραπιαία κατά 65 χλστ. σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό λειτουργώντας σαν «μαξιλάρι». Κάτω από το καπό της C6 μπορεί να βρει κανείς για την ώρα έναν V6 βενζινοκινητήρα 3.000 κ.εκ. (215 ίππων), ή έναν turbodiesel 2.7 λίτρων (208 ίππων), πάντα εξακύλινδρο V. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο, εξατάχυτο, με δύο έξτρα προγράμματα λειτουργίας (sport και snow). Είτε στη μία είτε στην άλλη έκδοση η C6, που ζυγίζει πάνω από 1800 κιλά, δε διακρίνεται για τις επιδόσεις της όσο για την 100% γαλλική άνεση στο ταξίδι. Στον αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο θυμίζει μαγικό χαλί ενώ κορυφαία είναι και η ηχομόνωση. Σε επαρχιακούς δρόμους, μπορείς να εκτιμήσεις την ασφάλεια που εξασφαλίζει η ανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που το απολαμβάνεις το ίδιο – αν όχι καλύτερα – από τα πίσω καθίσματα. Η C6 θα έρθει στη χώρα μας στα τέλη Ιανουαρίου 2006 με τιμή 45.000-53.000 ευρώ, ανάλογα με τον εξοπλισμό, για τη βενζινοκίνητη έκδοση. Περισσότερα για τη νέα προεδρική Citroen, στους επόμενους 4Τροχούς…_Α.Τ. ([email protected])