X
Παρουσιάσεις

Chrysler PT Cruiser cabriolet

Τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση του γνωστού και ιδιόμορφου αισθητικά «PT Cruiser» η Chrysler παρουσίασε την «ανοικτή» έκδοση

Δύο πόρτες αντί τεσσάρων και βέβαια με μαλακή αναδιπλούμενη οροφή, που μειώνει το ύψος του PT Cruiser κατά έξι εκατοστά σε σχέση με το «κλειστό» μοντέλο. οι εξωτερικές διαστάσεις και το μήκος του μεταξονίου δεν έχουν διαφοροποιηθεί, ενώ ο εξωτερικός σχεδιασμός διατηρεί την γνωστή προοπτική των αμερικάνικων αισθητικών προτύπων. Σταθερό παραμένει και το εσωτερικό «ύφος», τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το ταμπλό και τα χρησιμοποιούμενα υλικά. Μόνο σε ότι αφορά τους προσφερόμενους χώρους διαφοροποιούνται τα πράγματα, καθώς θυσιάζεται χώρος για την αποθήκευση της αναδιπλούμενης οροφής τόσο από την καμπίνα όσο και από αυτόν για τις αποσκευές, που στην προκειμένη περίπτωση έχει περιοριστεί στα 210 λίτρα.

Σε γενικές γραμμές το cabriolet δεν τα καταφέρνει άσχημα για τα μέτρα της κατηγορίας, αφού δύο κανονικού αναστήματος ενήλικες στο πίσω κάθισμα δεν θα αναγκαστούν σε ιδιαίτερες υποχωρήσεις, αφού ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι επαρκεί, ενώ από την άλλη μεριά οι άνθρωποι της Chrysler, επέμειναν και σε χρηστικά χαρακτηριστικά, όπως η δυνατότητα αναδίπλωσης σε ποσοστό 50/50 των πίσω καθισμάτων τόσο σε ότι αφορά τις πλάτες αλλά και το κάτω μέρος των πίσω καθισμάτων. Ιδιαίτερο βάρος έχει δοθεί και στην διατήρηση της στρεπτικής ακαμψίας στα απαιτούμενα από ένα σύγχρονο Cabrio επίπεδα με μια σειρά ενισχύσεων από τα μαρσπιέ, το πλαίσιο του παρμπρίζ, τις πόρτες και άλλα σημεία όπως η κεντρική αψίδα που ενώνει τις λεγόμενες B κολόνες και την «τραβέρσα» που βρίσκεται ακριβώς πίσω από την πλάτη στης δεύτερης σειράς καθισμάτων, στοιχεία που συντελούν σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Chrysler στην δημιουργία μιας άκαμπτης καμπίνας.

Δύο κινητήρες, ένας ατμοσφαιρικός και ένας υπερτροφοδοτούμενος έχουν αναλάβει την κίνηση του PT Cruiser Cabrio, αμφότεροι στα 2.400 κ.εκ. με ισχύ 150 και 220 ίππους αντίστοιχα. Ο πρώτος συνδυάζεται κατ’ επιλογήν με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο τεσσάρων, ενώ ο δυνατότερος αποκλειστικά με το μηχανικό πεντάρι της Getrag. Στο δρόμο το Cabrio χρησιμοποιώντας την ίδια αρχιτεκτονική στις αναρτήσεις (γόνατα Mc Pherson εμπρός και άκαμπτος άξονας με σύνδεσμο Watt πίσω) με τις κλειστές εκδόσεις ουσιαστικά δεν διαφοροποιείται, με κύρια χαρακτηριστικά την ευστάθεια στην ευθεία, την τυπικά υποστροφική συμπεριφορά και κάποιες απότομες αντιδράσεις στις ανωμαλίες του άκαμπτου πίσω άξονα. Η ελληνική αντιπροσωπεία προσανατολίζεται στην εισαγωγή της turbo έκδοσης, με κόστος που προσδιορίζεται γύρω από τα 42.000 ευρώ._Σ.Σ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!